سردار هاشمی

در آستانه سالروز تشیع ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن در اصفهان، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه به همراهی سردار هاشمی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس گرد هم آمدند و یاد و خاطره این شهدای گران‌قدر تشییع شده در این روز را گرامی داشتند.

به گزارش ایراسین، در آستانه بیست و پنجم آبان‌ماه سالروز تشیع ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن در اصفهان که به نام «روز اصفهان» نام‌گذاری شده است‌، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه به همراهی سردار هاشمی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مسجد جامع این شرکت گرد هم آمدند و یاد و خاطره این شهدای گران‌قدر تشییع شده در این روز و تمامی شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این آئین سردار هاشمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم شهید خرازی در بیاناتی تصریح کرد: در اهمیت نقش و حماسه‌آفرینی‌های مردم اصفهان در جریان ۸ سال دفاع مقدس امام (ره) پس از تشیع پیکر۳۷۰ شهید در یک روز در اصفهان فرمودند، در کجای دنیا چنین مردمی سراغ دارید که به خاطر دفاع از وطن و حفظ تمامیت ارضی کشور یک روز پیکر ۳۷۰ نفر از فرزندان خود را تشیع کنند و فردای همان روز با روحیه ای بالاتر به جبهه ها نیرو اعزام کنند.

وی ادامه داد: بسیار خرسندم که در چنین ایامی در کنار رزمندگان خط مقدم جبهه صنعت فولاد کشور هستم، کارکنانی که در این جبهه بسیار مهم برای خودکفایی و عزت‌مندی هرچه بیشتر کشور خالصانه تلاش می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =