گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: بردن سپاهان در اصفهان کار راحتی نیست ولی از بازیکنان پرسپولیس برمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل سپاهان گفت: از تمام پرسپولیسی‌ها که امروز به استقبال ما آمدند تشکر می‌کنم. تقابل پرسپولیس و سپاهان همیشه با کیفیت بوده و شاهد بازی با کیفیت از هر دو تیم بوده‌ایم. سابقه بازی‌ها نشان می‌دهد که همیشه این بازی تماشاگر پسند بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دو تیم دارای بازیکنان تکنیکی و خوبی هستند و سپاهان یک مربی و کادرفنی خوب دارد،‌ فکر می‌کنم شاهد یک بازی خوب و جذاب و دیدنی از دو تیم خواهیم بود. امیدوارم نتیجه چیزی باشد که به دنبال آن هستیم که آن هم گرفتن سه امتیاز است و بعد هم بازی با کیفیتی انجام دهیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. بعد از بازی سنگینی که با استقلال تاجیکستان داشتیم. در این چند روز بیشتر کار ریکاوری و تاکتیکی انجام دادیم و برای تمرین خاصی فرصت نداشتیم. بازیکنان ما همیشه نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و در این شرایط می‌توانند تصمیم‌گیری‌های خوبی داشته باشند. همیشه خودم به این رویکردشان در شرایط خاص نگاه مثبت داشتم. از بچه‌ها خودم یادم گرفتم که در شرایط سخت چطور از هم حمایت و از این شرایط سخت عبور کنیم. امیدوارم بازی خوب و دیدنی و همراه با سه امتیاز برای ما باشد. امیدوارم هر تیمی هم که حقش است به سه امتیاز برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در بازی قبلی گفت: بازی راحتی نبود و تیم الدحیل هم آنجا متوقف شده بود. ما هم در گروهی هستیم که هر چهار تیم با کیفیت هستند و بدون شک سخت‌ترین گروه آسیا برای ماست. از آن طرف هم اتفاقاتی افتاد و بعضی از بچه‌ها به ویروس آنفولانزا مبتلا شدند و هنوز هم تعدادی از آن‌ها درگیر هستند. چند مصدوم هم داریم ولی ما یک تیم هستیم و حتی جوانان ما هم با توجه به نوع نگرشی که دارد می‌توانند در این روزهای سخت به تیم کمک کنند. به تک تک بچه‌ها ایمان و اعتقاد دارم و مطمئنم همه بازیکنان کیفیت لازم را دارند و می توانند به تیم کمک کنند.

گل محمدی یادآور شد: همیشه هدف پرسپولیس کسب پیروزی و سه امتیاز است. بازیکنان ما هم همیشه و خصوصاً‌ سال گذشته نشان دادند چه کیفیتی دارند. هدف ما بعد از سال قبل این بود که تیم خودمان را نگه داریم و تقویم کنیم ولی به یکسری مشکلات برخورد کردیم. انتظارات خیلی‌ها این بود که در نقل‌و انتقالات فعال‌تر باشیم ولی این اتفاقات باعث شد نتوانیم خواسته هواداران و کادر را اجابت کنیم. در هر صورت ما هر وقت کنار هم بودیم توانستیم نتایج خوبی بگیریم. فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد. گاهی برای یک تیم شرایطی به وجود می‌آید که شاید نتواند نتایج دلخواه را بگیرد. باید سعی کنیم از این مرحله عبور کنیم، هم با صبوری و هم تلاش بیشتر.

وی گفت: شرایطی که برای ما در نقل‌وانتقالات به وجود آمد مساوی با تیم‌های دیگر نبود. کادرفنی تیم‌های دیگر هر بازیکنی که دست گذاشتند جذب کردند؛ حالا مشکلاتی به وجود آمد ولی در آخر ثبت شد. انتظار داشتیم این اتفاق برای پرسپولیس هم بیفتد ولی این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت و نتوانستیم به خواسته‌های‌مان برسیم. فقط برای ما این اتفاق بیفتد. من با تیم‌های مدعی خودمان را مقایسه می‌کنم. در شرایطی قرار گرفتیم که نتوانستیم بازیکنی که می‌خواستیم را جذب کنیم. این اتفاق افتاده و اگر بخواهم در مورد آن صحبت کنم باید خیلی به حاشیه بروم و از فوتبال دور شوم. شاید یک روز وقت شد و در مورد این مسائل گفت‌وگو کردیم؛ اما چیزی که الان مهم است این است که ما با این بازیکنان وارد مسابقات شدیم و از آنها می‌خواهم که کیفیت خود را ارائه دهند. باید بیشتر تلاش و تمرکز کنیم؛ شاید یکسری مشکلات را بتوانیم با از خود گذشتگی بیشتر بتوانیم حل کنیم. این راه را ادامه می‌دهیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

سرمربی پرسپولیس درباره تقابل با سپاهان عنوان کرد: مقابل یک تیم با کیفیت، خوب و فنی بازی داریم. در زمین خودشان میزبان هستند و بردن سپاهان در اصفهان کار راحتی نیست ولی به نظرم از بازیکنان پرسپولیس برمی‌آید. از بازیکنان می‌خواهیم که با تمام وجود بازی کنند و این اتفاق خواهد افتاد. نمی‌خواهم کری بخوانم و دنبال این داستان نیستم؛ ولی با توجه به روحیه خوبی که از بازیکنانم دیدم به نظرم فردا می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

گل‌محمدی درباره مصدومان تیمش گفت: یکسری بازیکن مصدوم و بیمار داریم ولی ۱۱ نفر می‌شویم و بازی خوبی انجام می‌دهیم! (باخنده)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =