پدافند غیرعامل در شرکت ورق خودرو

مانور عملیاتی پدافند غیرعامل و ارزیابی آمادگی توان عملیاتی واحد HSE شامل آتش‌نشانی و امداد پزشکی، در شرکت ورق خورو چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش ایراسین، رسول زمانی رئیس واحد HSE شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: مانور عملیاتی پدافند غیرعامل و ارزیابی آمادگی توان عملیاتی واحد HSE شامل آتش‌نشانی و امداد پزشکی، در شرکت ورق خورو چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: دشمن با ایجاد اختلال در زیرساخت‌های حیاتی کشور به دنبال ایجاد بحران‌های اجتماعی و تبعات اقتصادی است و آمادگی کامل در برخورد با این بحران امری بسیار مهم و کلیدی است.

زمانی افزود: مانور ارزیابی توان عملیاتی و نمایش اندوخته‌های داوطلبان همیار و پرسنل واحد آتش‌نشانی و ایمنی و تیم پزشکی این شرکت نیز به منظور حفظ آمادگی و تمرین اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه در برابر حوادث احتمالی برگزار شد.

وی با اشاره به شعار پدافند غیرعامل با عنوان‌ «ایران پایدار، به وسعت ایمان به بلندای امید» بیان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پدافند غیرعامل و همچنین ارتقای توان عملیاتی نیروهای آتش‌نشان و اورژانس و با هدف کاهش میزان آسیب پذیری در برابر تهدیدات و خطرات احتمالی این مانور به شکل گسترده‌ انجام شد. گفتنی است، شناخت صحیح و دقیق تهدیدات احتمالی و آمادگی کامل در مواجهه با شرایط بحرانی ناشی از این تهدیدات به بهبود شرایط پدافند غیرعامل کمک شایانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =