مدیرعامل فلز تدارک

مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.

به گزارش ایراسین، رسول عادل‌زاده مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

« در دورانی که دولت‌های استکباری به صورت مداوم در حال فتنه و دسیسه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، اهمیت پدافند غیرعامل و دفاع همه‌جانبه در برابر جنگ ترکیبی بیش از هر زمان دیگری مورد تاکید است و در همه شرکت‌ها و سازمان‌ها رعایت اصول پدافند غیرعامل ضروری است.

نگاه بلند و عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی به پدافندغیرعامل حاکی از نقش، اهمیت و جایگاه این مقوله در مصون سازی و فراهم نمودن بسترهای امن توسعه پایدار است که ایشان فرمودند: «پدافند غیرعامل مثل مصون سازی بدن انسان است، از درون ما را مصون می‌کند، پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود، برای همیشه نه برای یک مقطع خاص».

بروز تهدیدات نوین و نوپدید نظیر حمله سایبری به زیرساخت‌های صنعتی تجاری کشور نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دشمن برای ضربه به کسب و کار ملت ایران است.

به منظور مقابله باتهدیدهای مستمری که از این منظر متوجه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی است، لازم است تهدیدهای مزبور شناسائی و متناسب با آن برنامه‌ریزی برای تقویت زیرساخت‌ها و رعایت اصول پدافند غیرعامل انجام شود.

شرکت فلزتدارک با توجه به فعالیت در حوزه معدن و بازرگانی در حال برنامه‌ریزی جهت شناسائی تهدیدهای تخصصی وعمومی است تا متعاقبا با هماهنگی ستاد پدافند غیرعامل فولاد مبارکه نسبت به آموزش و برنامه‌ریزی برای رعایت اصول اقدام نماید.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =