کوهی

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در پنل تخصصی مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز گفت: هم افزایی در صنعت فولاد راه رسیدن به تولید فولاد سبز و موفقیت در این صنعت در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، پیش از ظهر سه شنبه ۲ آبان‌ماه در پنل تخصصی مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور که در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار شد، با بیان اینکه صنعت فولاد صنعتی مادر است که همه صنایع دیگر از جمله خودروسازی، ساختمان، لوازم خانگی، نفت و پتروشیمی و ... از این صنعت استفاده می‌کنند، اظهار داشت: در شرایط تحریم ذوب آهن اصفهان علی رغم فرسودگی ماشین آلات به صنعت ریلی و راه‌آهن، صنعت ساختمان و دیگر صنایع کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه ما همواره پیشران صنعت فولاد کشوربوده‌ایم و افتخارات زیادی را کسب کرده‌ایم، گفت: ما باید بر اساس پیشنهاد مدیرعامل فولاد مبارکه از مهندسی معکوس و به اشتراک گذاری تجربیات استفاده کنیم تا فولاد صنعت کشور به موفقیت‌های خوبی در زمینه تولید فولاد سبز برسد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه لوکیشن‌های صنعت فولاد کشور مانند فولاد خوزستان از نظر جانمایی و طرح آمایش سرزمین بهترین جایگاه را دارد، گفت: ما سعی داریم با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم روش‌های تولید فولاد سبز را در محل جغرافیایی فعلی خود دنبال کنیم.

وی ادامه داد: ما در صنعت فولاد نیازمند تغییر و تحول هستیم، اگر به این امر توجه نداشته‌ باشیم به سرنوشت صنعت نساجی و لوازم خانگی دچار می‌شویم و نباید وقت را در این زمینه از دست بدهیم.

کوهی با بیان اینکه در دهه ۸۰ نیز صنعت خودرو به سرنوشت نساجی و لوازم خانگی دچار شد، گفت: امروز صنعت خودروسازی دچار زیان‌دهی شده است چرا که مزیت‌های تولید را مورد توجه قرار نداده‌اند.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم موفق شویم بایددر تولید یوتیلیتی هم افزایی داشته باشیم و در همه زمینه‌ها همکاری و هم افزایی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه باید خودتامینی در صنایع آهن وفولاد مورد توجه باشد، گفت: با این اقدام درگیر قطعی انرژی و نوسانات قیمت نخواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =