رامین رضاییان؛ آلمالیق - سپاهان

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی به بازی بهتر می‌شویم و به عنوان بازیکن خوشحالم در این باشگاه بازی می‌کنم.

به گزارش ایراسین، رامین رضاییان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آلمالیق ازبکستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: همانطور که در نشست خبری قبل بازی هم گفتم، بازی‌های ما در این رقابت‌ها مثل بازی‌های حذفی است و ما در این رقابت‌ها هیچ بازی آسانی نداریم.

وی ادامه داد: بدون شک از نتیجه مسابقه بسیار راضی هستم و خوشحالم که هوادارانمان در این مسابقه خوشحال شدند و با خوشحالی زمین را ترک کردند.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: امیدوارم که مسئولان ای اف سی درباره مسابقه سپاهان و الاتحاد زودتر تصمیم بگیرند و تکلیف این بازی را مشخص کنند.

وی درباره مصدومان آلمالیق در این مسابقه خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکن سپاهان نمی‌توانم در این زمینه نظر دهم. تیم ما هم در این مسابقه ۴ بازیکن مصدوم همچون رضا شکاری، شهریار مغانلو، امید نورافکن و محمد کریمی داشت. من برای بازیکن مصدوم تیم حریف آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریعتر، بازیکنان مصدوم دو تیم به ترکیب بازگردند

رضاییان ادامه داد: نتیجه امروز یک کار تیمی بود و همه عوامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و خوشحالم کنار این بازیکنان که اینقدر صادقانه و باکیفیت هستند، بازی می‌کنم.

وی اضافه کرد: بدون شک بازی به بازی بهتر می‌شویم و بدون شک با انرژی خوب، می‌توانیم هرروز بهتر شویم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره قهرمان نشدن تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: باید همیشه از زندگی درس بگیریم؛ شما می‌بینید که کشور عربستان چقدر در فوتبال هزینه کرده اما باشگاه‌های ایران در این زمینه محدودیت هزینه کردند و مشکلاتی در خصوص زمین و زیرساخت دارند.

وی خاطرنشان کرد: من همیشه مثبت فکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و در این مسابقات قهرمان شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =