محمدرضا ساکت؛ آیین افتتاح فاز سوم موزه باشگاه سپاهان

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آستانه دیدار مقابل آلیمالیق درباره شرایط طلایی‌پوشان صحبت کرد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص شرایط تیم سپاهان برای بازی سوم در لیگ قهرمانان آسیا : فاصله بین ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بین محل برگزاری و استقرار تیم وجود دارد که تأثیری در روند حضور قدرتمند تیم سپاهان نخواهد داشت.

امروز برنامه تمرین در ورزشگاه اصلی و فردا مسابقه خواهیم داشت، شرایط فنی، روحی و ذهنی بازیکنان خوب است؛ کادر فنی جلسات و ارزیابی‌های خوبی داشته و امیدواریم بازیکنان با موفقیت و سربلندی از این بازی خارج شوند و شادمانی را برای مردم اصفهان و هواداران سپاهان به ارمغان بیاورند.

در هر بازی، هفته و مراحل بازی‌ها سخت‌تر و حساس‌تر خواهد بود،فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های آلمالیق است که در خانه خودش با انگیزه مضاعف بازی می‌کند؛ نقطه قوتی است که سپاهان راحت تر می‌تواند تاکتیک‌های خود را اجرا کند و بازیکنان و کادر فنی درک کاملی دارند و خود را برای این مسابقه آماده کرده‌اند.

تاکنون چیزی به عنوان رأی AFC اعلام نشده اما اقدامات اولیه از طرف باشگاه سپاهان از طرق مبادی حقوق انجام شده است، فدراسیون فوتبال با دستور آقای تاج همراهی‌ها و تأکیدات لازم را داشته است.

مراحل پاسخگویی و مکاتبات در جریان است، در روزهای آینده بحث شنیدن صحبت‌ها برگزار می شود مسؤولان حقوقی حضور پیدا کنند و مسائل را تفسیر کنند و ابعاد را در جلسه مطرح می‌کنیم.

ورزشگاه نقش‌جهان پیش از این به تأیید مسؤولان AFC رسیده و تاکنون مطلب جدیدی را دریافت نکرده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =