• ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
  • کد خبر: 44647
  • readingTime: ۱ دقیقه
نیروی هوایی - سپاهان

کاپیتان طلایی‌پوشان پیش از دیدار با نماینده ازبکستان از عزم جدی تیمش برای برد خبر داد و گفت: به شدت به این ۳ امتیاز نیاز داریم تا بتوانیم از گروه صعود کنیم. قطعا باید بازی را ببریم و برای برد به زمین می‌رویم.کار سختی در پیش داریم، اما هواداران  انگیزه و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند.

به گزارش ایراسین، محمد کریمی پیش سومین دیدار اسیایی طلایی‌پوشان با اشاره به جایگاه سپاهان و آلمالیق در رده‌های سوم و جهارم جدول و نتایج خوب نماینده ازبکستان در لیگ کشورش، در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم آلمالیق با توجه به نتایجی که گرفته و ۲ باختی که داشته شاید برخی فکر کنند تیم خوبی نیست در حالی که ما آن‌ها را خوب انالیز کردیم و بازیکنان خوبی دارد. بازی سختی داریم، زیرا آن‌ها تنها امیدشان در بازی برابر سپاهان است تا بتوانند امید کوچکی به صعود داشته باشند. همین امر کار ما را بسیار سخت می‌کند. ما نیز برای صعود باید این بازی را ببریم.

وی همچنین با اشاره به بازی قبلی سپاهان در لیگ آسیا و حواشی دیدار با الاتحاد در خصوص شرایط روحی تیم، توضیح داد: کمی جمع و جور کردن این موضوع سخت است، ولی بازیکنان، مدیریت و کادر فنی به قدری حرفه‌ای هستند که اتفاقات گذشته را پشت سر گذاشته و تنها بر این بازی تمرکز کنند.
کاپیتان سپاهان در ادامه درباره شرایط تیمش، خاطر نشان کرد: شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. عصر هم یک تمرین سبک خواهیم داشت و برای کسب ۳ امتیاز آماده می‌شویم.

کریمی با اشاره به شرایط آب‌وهوایی ازبکستان، تصریح کرد: شرایط هوایی خوبی دارد. با اینکه از اصفهان کمی خنک‌تر است، اما فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد کند. احتمال بارندگی هست، اما هر شرایطی به وجود بیاید برایمان فرقی ندارد.

او در پایان خطاب به هوادارن خاطر نشان کرد: از هواداران ممنونم که با شرایطی که برای تیم چه در لیگ چه اسیا پیش آمد، همچنان ما ر ا حمایت کردند و چند هوادار نیز با هزینه شخصی خود به ازبکستان آمده‌اند که قطعا انتظارات از ما بالاتر می‌رود و کارمان سخت‌تر است.البته انگیزه و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =