• ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
  • کد خبر: 44630
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی سلیمی؛ تمرین سپاهان (3 مرداد 1402)

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت: باتوجه به تمرینات و وضعیت آمادگی روحی و جسمی بازیکنان سپاهان، تیم آماده رویارویی با آلمالیق ازبکستان است‌.

به گزارش ایراسین، مهدی سلیمی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آستانه دیدار خود مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم برای این مسابقه مناسب است و به جز دو بازیکن مصدوم این تیم، سایر بازیکنان وضعیت مناسبی دارند.

وی در این ارتباط گفت: شهریار مغانلو و رضا شکاری بازیکنان مصدوم، سپاهان را در دیدار پیش رو همراهی نخواهند کرد، اما تیم برای دیدار با حریف سرحال و آماده است.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران با اشاره به شرایط تمرینات تیم ادامه داد: خوشبختانه تمرینات اخیر تیم در وضعیت خوبی برگزار شد و تیم را به مرز آمادگی مطلوبی رساند و ما برای این مسابقه از آمادگی خوبی برخوردار هستیم.

وی تصریح کرد: سپاهان به امتیاز این مسابقه احتیاج بسیاری دارد و تلاش می‌کند که هرطور شده در این دیدار به پیروزی دست پیدا کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: برای بهبود جایگاه در جدول لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا باید امتیاز کامل از این مسابقه را کسب کنیم و با دست پر به اصفهان بازگردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =