جواد محمدی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: حضور مردم در نمایشگاه تخصصی ورزش و رویت توانمندی‌های فعالان ورزش و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان به توسعه و پیشرفت این حوزه کمک می‌کند.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه عزت و پیشرفت اصفهان در سال جاری است که با همت جامعه ورزش و جوانان که همیشه باعث خیر و برکت هستند، افتتاح شده است.

وی ادامه داد: ورزش دروازه صدور معنویت و روح جوانمردی و ایثار و تلاش برای رسیدن به هدف بوده و در استان اصفهان ورزشکاران خوب و موفقی داریم که در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی موفق بوده‌اند، بانوان ورزشکار اصفهانی نیز به خوبی درخشیده‌اند.

محمدی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: معرفی بیشتر ورزش و دستاوردهای ورزش در جامعه از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه بوده است و از همه افرادی که برای برپایی نخستین رویداد نمایشگاهی ورزش و جوانان تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان این‌که ۲۸ ورزشکار و ۸ نفر همراه در بازی‌های آسیایی داشتیم، گفت: در بازی‌های پاراآسیایی نیز ۱۹ اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی داریم که در بین استان‌ها سهم بالایی است.

وی در پایان یادآور شد: حضور مردم در نمایشگاه تخصصی ورزش و رویت توانمندی‌های فعالان ورزش و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان به توسعه و پیشرفت این حوزه کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =