کنفرانس استیل پرایس

بیتا بصیرانی، دبیر اجرایی دهمین کنفرانس بین‌المللی استیل‌پرایس گفت: مبتنی بر استانداردهای جهانی، ۱۰ درصد از ظرفیت تولید صنعت فولاد، به فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیتا بصیرانی دبیر اجرایی دهمین کنفرانس بین‌المللی استیل‌پرایس با موضوع «فولاد و مواد اولیه با نگاهی بر فولادهای پیشرفته با ارزش‌افزوده بالا» در سخنرانی خود اظهار داشت: براساس گزارش بانک جهانی در سال ۲۰۱۰، مسیر توسعه کشورها یکسان نیست؛ توسعه از هر مقطعی که با قدرت آغاز شود می‌تواند مسیر را به درستی طی کند.

وی افزود: مبتنی بر استانداردهای جهانی، ۱۰ درصد از ظرفیت تولید صنعت فولاد، به فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا اختصاص دارد. در واقع فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا نماد توسعه و پیشرفت کشورها هستند.

مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در سخنرانی خود مطرح کرد: ذوب آهن اصفهان با قدمتی ۵۲ ساله به عنوان مادر صنعت فولاد در بلندای صنعت فولاد کشور می‌درخشد و بیش از ۱۰۰ میلیون تن محصول را به تولید رسانده است.

وی افزود: صنایع فولادی موتور مولد و پیشران توسعه کشور هستند که می‌توانند نقش موثری بر اقتصاد کشور در شرایط تحریم داشته باشند. از سوی دیگر نیز ذوب آهن برای پروژه نهضت ملی مسکن و انبوه‌سازی، محصولات جدید خود را طراحی و تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن تصریح کرد: ذوب آهن با دستیابی به تکنولوژی تولید ریل موفق شد بیش از ۱۴۵ هزار تن ریل را تولید کرده و به راه‌آهن سراسری و مترو کلان شهرها بدهد. محصولات ذوب آهن قرار است در مترو مشهد، تبریز، اصفهان و تهران بازار جدید ما است که مدار استفاده از محصولات ذوب آهن اصفهان می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =