سلیمی

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر سپاهان وجود نداشت، دوستان پرسپولیس در چه موردی می‌خواستند صبحت کنند، فرافکنی و حالتی وجود دارد که ضعف‌های مدیریتی خود را پوشش دهند.


به گزارش ایراسین، مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: چند هفته متوالی روی آنتن زنده فضای رسانه‌ای علیه سپاهان ایجاد و یک حکم سنگین و ناباورانه برای سپاهان صادر شد.

وی با بیان این‌که در آستانه لیگ قهرمانان آسیا بودیم، گفت: سعی کردیم خودمان را وفق دهیم و در استیناف از حق خودمان دفاع کنیم و امیدوار هستیم حق ما برگردانده شود.

سلیمی با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: اگر سپاهان وجود نداشت، دوستان پرسپولیس در چه موردی می‌خواستند صبحت کنند، همه در مورد گل‌گهر که گرفته نشد، صحبت می‌کنند اما مدیرعامل پرسپولیس به قرارداد دابو و آل‌کثیر انتقاد می‌کند و به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال توهین می‌کنید.

مدیر تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: فرافکنی و حالتی وجود دارد که ضعف‌های مدیریتی خود را پوشش دهند، هیچ کسی تاکنون اشاره نکرده که سپاهان از سقف قرارداد عبور کرده است و قرارداد دابو و آل‌کثیر را تعدیل کردیم و به تیم اضافه شده‌اند؛ باید سعی کنیم در حوزه مسؤولیت خودمان نظردهی کنیم بهتر است، نایب‌رئیس فدراسیون اعلام کردند که پرسپولیس سقف قرارداد را ثبت کرده پس چطور بازیکن خارجی گرفتند.

وی ادامه داد: حکم کمیته انضباطی برای پرسپولیس در موارد مکتوب است اما برای برخی تیم‌ها پرداخت‌های خارج از قرارداد وجود داشته که خودشان نیز به این موضوع اعتراف کردند،‌ امیدواریم نگاه کامل و جامعی به این موضوع داشته باشند؛ تشویق تیم‌ها به پنهان‌کاری اتفاق خوبی نیست و باید با نگاه کلی از جانب کمیته انضباطی گرفته شود.

سلیمی در مورد اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نیز بیان کرد: انتظار داشتیم فدراسیون فوتبال حمایت بیشتری داشته باشد زیرا رایزنی‌ها در سطوح بالای فدراسیون کمک‌کننده بود؛ امیدواریم بازی در نقش‌جهان تکرار شود اما باید منتظر رأی AFC باشیم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: باید در فضای بی‌نظیر ورزشگاه می‌بودید، فضای بسیار خوبی برای بازی وجود داشت، دست هواداران را می‌بوسم که ما را حمایت می‌کنند و آبروی ایران در این دیدار خریده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =