صفاری

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: کلیه آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌های سطح استان اصفهان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند. 

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدحسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، با بیان این مطلب اظهار داشت: بیمه سلامت کلیه مطالبات موسسات طرف قرارداد خود را به موقع پرداخت نموده و هیچ بدهی در این زمینه ندارد.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت استان اصفهان با بیش از ۴۵۰۰ مرکز درمانی مجوزدار فعال، طرف قرارداد است، گفت: هیچ داروخانه و آزمایشگاه مجوزدار و بدون تخلفی در سطح استان وجود ندارد که طرف قرارداد بیمه سلامت نباشد.

صفاری افزود: جهت افزایش سطح رفاه و رضایت‌مندی بیمه‌شدگان عزیز در تلاش هستیم تا کلیه موسسات تصویربرداری استان نیز طرف قرارداد بیمه سلامت قرار گیرند و در حال حاضر فقط ۱۲ موسسه تصویربرداری، هنوز با این بیمه قرارداد ندارند. ما برای انعقاد با این ۱۲ موسسه نیز کاملاً آماده هستیم و در این خصوص نیازمند ورود و همکاری مدیریت استان و دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا بیمه شدگان در این موسسات هم از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان در آستانه هفته بیمه سلامت با اعلام خبر خوش و امیدوارکننده برای بیمه شدگان، افزود: سقف پرداخت موسسات طرف قرارداد برای بیمه شدگان کارکنان دولت برداشته شده و بیمه شدگان محدودیتی در مراجعه و استفاده از خدمات موسسات ندارند.

محمدحسین صفاری تصریح کرد: هم اکنون با کامل شدن چتر پوشش بیمه سلامت و پرداخت به روز کلیه مطالبات موسسات طرف قرارداد، بیمه شدگان می توانند با مراجعه به تمام موسسات از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا تعلل در ارائه خدمات می توانند با مراجعه به سامانه شکایت بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir تخلف مشاهده شده را گزارش نموده تا همکاران ما موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =