یارانه

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی گفت: یارانه مهر ماه بیستم واریز می‌شود و برای هر خانواده سه نفره یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان یارانه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا عسگریان در گفت و گوی تلویزیونی از افزایش کمک دولت به سه دهک اول خبر داد و اظهار داشت: در صورتی که دهک های اول تا سوم ۲۰۰ هزار تومان در طرح کالابرگ الکترونیک خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار یارانه‌ای دریافت می کنند.

وی اعلام کرد: ۲ هفته گذشته مرحله جدید طرح کالا برگ اجرا شد و مقرر شد تا مبنای این سبد ثابت باشد و فاصله تورمی توسط دولت تامین شود که شروط ساده ای داشت. یکی از اهداف دولت سیزدهم، جدا کردن تورم از سفره مردم است که گام به گام در طول همین مدت در حال حرکت هستیم.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی با بیان اینکه یارانه بگیران باید در روز ۲۰ مهرماه منتظر دریافت یارانه نقدی خود باشند و حساب خود را چک کنند، ادامه داد: بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، یارانه نقدیمبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، یارانه نقدیمبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.در ادامه به آخرین خبر از یارانه نقدی می پردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =