• ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
  • کد خبر: 43932
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کیفیت تیمی از نظر هجومی و دفاعی عالی بود و باعث افتخار است که چنین بازی از تیم خودم مشاهده کردم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی نفت آبادان اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول از همه نظر عالی بودیم، کیفیت تیمی از نظر هجومی و دفاعی عالی بود و باعث افتخار است که چنین بازی از تیم خودم مشاهده کردم.

وی ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که مشتاقانه تیم را حمایت کردند و باعث خوشحالی ماست؛ بازی ساده‌ای نبود و برد پرگل دلیل بر بازی ساده نبود و بابت برد در این بازی خوشحالم.

مورایس تصریح کرد: از بازیکنان تعویضی تشکر می‌کنم، بیشتر آن‌ها از مصدومیت برگشته بودند و آسان نبود بعد از مصدومیت به بازی برسید؛ قطعا در آینده کمک بیشتری به ما خواهند کرد اما تا این‌جا نیز کمک زیادی به ما کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤالی در مورد عملکرد سپاهان در نیمه دوم گفت: نگرش من نسبت به این موضوع احترام به حریف است و همیشه باید بهترین خودمان را برای ارائه داشته باشیم؛ برخی بازیکنان تازه از مصدومیت برگشته بودند، بازیکنی که تازه وارد می‌شود باید بیشتر بدود اما در بازی‌های بعدی این انتظار را از آن‌ها خواهیم داشت.

وی در مورد حضور آل‌کثیر در ترکیب عنوان داشت: معمولا در مورد فرد در تیم صحبت نمی‌کنم و هر فردی سعی می‌کند کیفیت خود را در تیم نشان دهد و تیمی فکر می‌کنم؛ آل‌کثیر ۲ گل زد و با تمرکز در تیم جای گرفت، همه برای من مهم هستند و برخی در شرایط خاص مهم‌تر هستند اما همه بازیکنان قطعا مهم هستند.

مورایس در پایان گفت: روی بازیکنان مصدوم نمی‌توانیم حساب کنیم، عادت ندارم غر بزنم و به دنبال راه حل مشکل می‌گردم؛ زندگی برای من اینطور تعریف شده است، هر روز سخت کار و تلاش می‌کنیم، مغانلو دچار مصدومیت شده و امیدوارم سریع‌تر برگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =