• ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
  • کد خبر: 43764
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار در هفته جاری همواره در کانال ۴۹ هزار تومانی با ضربان‌های افزایشی و کاهشی ۲۰۰ تومانی نوسان داشت.

به گزارش ایراسین، قیمت دلار در پایان معاملات روز دوشنبه ۱۰ مهر، با نوسان افزایشی و با قیمت ۴۹ هزار و ۵۵۰ تا ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد.

قیمت نرخ‌های مختلف

از بعد از ظهر یکشنبه ۹ مهر قیمت انواع ارزها در سایت بازار متشکل ارزی درج نمی‌شود. توجه به این نکته ضروری است که هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در خصوص قیمت، طی مدت یادشده انجام نشده و قیمت‌های قبلی نیز از روی سایت پاک شده است. از همین رو تجارت‌نیوز آخرین قیمت‌های اعلامی که ظهر یکشنبه از سوی سایت بازار متشکل ارزی درج شده را منتشر می‌کند. در آخرین قیمت‌گذاری، اسکناس دلار از سوی سایت مذکور با رقم ۴۱ هزار و ۱۹۶ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۴۵۱ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز دوشنبه اسکناس یورو با رقم ۵۲ هزار و ۱۱۵ تومان معامله شد و کاهش نزدیک به ۵۰ تومانی داشت. آخرین قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی رقم ۴۳ هزار و ۶۱۳ تومان و یوروی حواله نیز رقم ۳۹ هزار و ۶۴۸ تومان بود.

در آخرین معامله روز دوشنبه درهم امارات نیز با رقم ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله و اسکناس درهم به ترتیب با رقم ۱۰ هزار و ۱۹۷ و۱۱ هزار و ۲۱۸ تومان اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =