دانشگاه اصفهان

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشمندان دانشگاه صنعتی اصفهان در تراز بین‌المللی قرار دارند و شکل‌گیری ارتباط‌ها می‌تواند دستاورد خوبی را برای دانشگاه صنعتی و استان اصفهان داشته باشد.

امید بیرق‌دار عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه در سال های گذشته تجربه حضور مهمانان در جایزه مصطفی (ص) را در ایران داشته‌ایم، اظهار داشت: ارتباط رو در رو و فیزیکی دانشمندان جهان اسلام می‌تواند فرآیند مفیدی برای شکل‌گیری پروژه‌های بزرگ باشد.

وی افزود: دیدن امکانات دانشگاه صنعتی اصفهان از نزدیک برای دانشمندان مسلمان سایر کشورها می‌تواند کمک به لمس واقعیت‌ها کند چراکه مشاهده امکانات دانشگاه صنعتی که بزرگترین کمپ دانشگاهی کشور است، تفاوت زیادی با کلیپ‌ها و گزارشات آن دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امکانات متنوع، بروزی و دانشمندانی که در تراز بین‌المللی قرار دارند را در خود جای داده است اما از آنجایی که زمینه اطلاع‌رسانی این ظرفیت وجود ندارد، شکل‌گیری ارتباط می‌تواند دستاورد خوبی را برای این دانشگاه و استان اصفهان داشته باشد.

بیرق‌دار با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی یکی از مراکز کلیدی عصر حاضر در استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: فعالیت علمی در حوزه بین‌الملل یکی از اهداف این دانشگاه است چراکه این کار به شکل‌گیری ارتباطات و رشد همگانی کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =