طیب نیا

سرتیپ پاسدار غلامحسین هاشمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در لشکر امام حسین (ع) پس از بازدید از فولاد مبارکه گفت: امروز در خطوط تولید فولاد مبارکه سلحشوری و رزمندگی دیدم. شعار دوران دفاع مقدس مبنی بر ما می‌توانیم بود، امروز در فولاد مبارکه نیز این شعار به‌خوبی نهادینه و اجرا شده است.

به گزارش ایراسین، سرتیپ پاسدار غلامحسین هاشمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در لشکر امام حسین(ع) که به همراه جمعی از فرماندهان و یادگاران این لشکر از فولاد مبارکه بازدید کرد، گفت: فعالیت‌های کارکنان مدیران فولاد مبارکه بسیار دلگرم‌کننده است؛ امروز در خطوط تولید فولاد مبارکه سلحشوری و رزمندگی دیدم. شعار دوران دفاع مقدس مبنی بر ما می‌توانیم بود، امروز در فولاد مبارکه نیز این شعار به‌خوبی نهادینه و اجرا شده است.

وی افزود: اگر روزی این کارخانه با حضور کارشناسان کشورهای خارجی با ظرفیت ۲.۵ میلیون تن پایه‌گذاری شد؛ اما امروز این مجتمع عظیم صنعتی به ظرفیت بیش از ۷ میلیون تن در شرکت فولاد مبارکه و بالغ بر ۱۰ میلیون تن در گروه فولاد مبارکه و البته بدون حضور هرگونه کارشناس خارجی ارتقا یافته است.

هاشمی تشریح کرد: اینکه در فولاد مبارکه بسیاری از تجهیزات موردنیاز در طرح‌های توسعه در دست اجرا در داخل کشور تولید و در این کارخانه نصب می‌شود، مایع افتخار است چرا که در جریان ساخت این تجهیزات شغل‌های بسیار زیادی برای جوانان ایجاد می‌شود. اعتقاد، پایمردی و ایمان از مهم‌ترین اصول رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود این اصل در فولاد مبارکه هم وجود دارد. باید همه زیر یک پرچم طبق فرمایش مقام معظم رهبری در مسیر جذب حداکثری گام برداریم و از پرداختن به مسائل خُرد و حاشیه‌ای پرهیز کنیم. باید به کار و تولید همت گماریم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =