• ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
  • کد خبر: 43406
  • readingTime: ۱ دقیقه
بازار خودرو

قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۲ تغییر چشم‌گیری ندارد و سایه سنگین رکود بر کل بازار حاکم است. در بازار خودروهای داخلی، تغییرات جزئی به چشم می‌خورد اما بازار مونتاژی‌ها اکثراً ثابت است.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۲ از تغییرات آن‌چنانی برخوردار نیست. در بازار خودروهای داخلی تغییرات جزئی به چشم می‌خورد اما خودروهای مونتاژی پس از افت نسبتاً بالا در روز گذشته، تصمیم به ثبات قیمت گرفتند. به‌طوری که این خودروها به صورت انگشت‌شمار، افت جزئی دارند.

نکته واضح در مورد تمامی بازارهای داخلی، این است که متقاضی و سرمایه از این بازارها خارج شده‌اند. بنابراین رکود شدید بر آن‌ها حاکم بوده و نوسانات ریز و درشتی که هر خودرو تجربه می‌کند به معنی داشتن روند خاصی نیست. بنابراین قیمت خودرو در کنار سایر بازارهای داخلی هم‌چون ارز، سکه و… در وضعیت باثباتی قرار گرفته و فعلاً خبری از تغییرات قیمتی نیست.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت نسبتاً باثباتی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

امروز قیمت خودروهای داخلی تغییرات جزئی را تجربه می‌کند.

کوییک دنده‌ای S که روز گذشته تغییری نداشت، از آغاز معاملات امروز حدود دو میلیون تومان افزایش داشته و به قیمت ۳۴۴ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G شرکت سایپا روز گذشته حدود دو میلیون تومان گران‌تر شده بود که امروز، دقیقاً دو میلیون پایین آمده و به نرخ ۵۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو به شمار می‌رود، رکورددار افت قیمت در بازار امروز است. این خودرو تنها پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با قیمت ۴۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از خودروهای گران قیمت تولید داخل محسوب می‌شود که روز گذشته حدود سه میلیون تومان پایین‌تر آمد؛ اما امروز با صعود پنج میلیونی، به نرخ ۷۳۷ میلیون تومان رسید و این افت را جبران کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =