نمایشگاه ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهزات و خدمات وابسته، با حضور وزیر راه و شهرسازی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صبح امروز، ۴ مهرماه ۱۴۰۲، دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته توسط مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و سید میعاد صالحی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی افتتاح شد.

این نمایشگاه امروز در فضایی با بیش از ۱۴ هزار متر مربع وسعت و در سالن‌های شماره ۶.۷، ۸ و ۹ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش بنیان و فعال این عرصه آغاز به کار کرد.

ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با تازه‌ترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، معرفی تجهیزات، فناوری‌ها، خدمات و نوآوری‌های جدید در حوزه حمل و نقل ریلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این رویداد فرصتی مناسب برای شرکت‌ها برای نمایش محصولات و خدمات خود، ایجاد شبکه‌های ارتباطی، افزایش دانش فنی و بازاریابی است. نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته نقش مهمی در توسعه و بهبود صنعت حمل و نقل ریلی ایفا می‌کند و به اشتراک‌گذاری تجارب و دانش بین شرکت‌ها و نهادهای مرتبط کمک می‌کند.

باتوجه به اینکه در این نمایشگاه، شرکت‌ها، تولیدکنندگان، تأمین کنندگان و فعالان صنعت حمل و نقل ریلی از سراسر جهان به هم می‌پیوندند؛ شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت توکاریل و شرکت‌های زیرمجموعه‌ آن (آسیاسیر ارس، توکاکشش، بهین ریل و راهوار نیرو آریا)، شرکت ذوب آهن اصفهان و دیگر تولیدکنندگان و صنعتگران، شرکت‌های خدماتی و برخی فعالان و کارشناسان حوزه صنعت ریلی حضور دارند.

دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته امروز افتتاح شد و تا روز جمعه، ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =