آتیه فولاد

مدیر ارزیابی و تعالی سازمانی شرکت آتیه فولاد نقش جهان گفت: تدوین نقشه استراتژی هلدینگ آتیه فولاد هر ساله مبتنی بر انجام تحلیل‌های استراتژیک شامل: تحلیل نیازها و انتظارات ذینفعان، تحلیل محیط کلان، تحلیل محیط درونی و کارت امتیازی متوازن انجام می‌پذیرد. 

به گزارش ایراسین، مسعود پناهنده مدیر ارزیابی و تعالی سازمانی شرکت آتیه فولاد نقش جهان، اظهار داشت: تدوین نقشه استراتژی هلدینگ آتیه فولاد هر ساله مبتنی بر انجام تحلیل‌های استراتژیک شامل: تحلیل نیازها و انتظارات ذینفعان، تحلیل محیط کلان، تحلیل محیط درونی و کارت امتیازی متوازن انجام می‌پذیرد.

وی افزود: مطابق با سنوات پیش این مهم در هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان انجام پذیرفته و یکی از اهدافی که در منظر توانمندسازها قرار گرفت، اجرای اثربخش سیاست‌های ابلاغی از سوی شرکت فولاد مبارکه است.

پناهنده بیان کرد: در این راستا سیاست‌های اعلام شده به واحدهای مختلف هلدینگ آتیه فولاد، ابلاغ و مقرر گردید و با توجه به سطح بلوغ شرکت، سیاست هایی که قابلیت اجرا دارد شناسایی و هر کدام از واحدها برنامه‌ریزی‌های مناسب برای اجرای آن را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در پایان اظهار داشت: واحد ارزیابی و تعالی سازمانی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به صورت ادواری میزان اجرای سیاست‌های تعیین شده را در هر کدام از واحدها پایش و نتایج آن را در قالب گزارشات پیشرفت اهداف اعلام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =