• ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
  • کد خبر: 43073
  • readingTime: ۱ دقیقه
نیروی هوایی - سپاهان

تیم سپاهان در اولین دیدارش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی‌هوایی عراق تن به تساوی داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران کارش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عراق و مقابل تیم نیروی‌هوایی آغاز کرد و در دیداری که میزبانش ورزشگاه فرانسو حریری بود دو تیم در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ بسنده کردند.

نیمه نخست برای سپاهان خوب شروع نشد، اما خوب به پایان رسید. در دقیقه ۲۶ شوت علی جاسم با برخورد به مدافع سپاهان منحرف شد تا دروازه پیام نیازمند فرو بریزد. اما خیلی زود سپاهان این گل را توسط محمد دانشگر جبران کرد. در ادامه و بعد از گل سپاهان، طلایی‌پوشان شانس زدن گل دوم را هم داشتند. در آخرین دقیقه هم دو شوت پیاپی توسط رضا اسدی و محمد دانشگر راهی به دروازه پیدا نکرد تا تساوی نتیجه پایانی این نیمه باشد.

عملکرد خوب سپاهان در نیمه دوم هم ادامه‌دار بود تا این که در دقیقه ۶۷ محمد قربانی قدر پاس رضا اسدی را دانست و گل دوم را به ثمر رساند. اما برخلاف نیمه اول، دقایق پایانی سپاهان عقب کشید و برد ارزشمندش را از دست داد. علی جاسم در دقیقه ۸۹ گل تساوی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه تیم الاتحاد عربستان موفق شد با ۳ گل آلیمالیق ازبکستان را شکست دهد تا صدرنشین گروه شود. سپاهان هم پشت سر سعودی‌ها قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =