جان‌نثاری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بر برگزاری با نشاط و مردمی برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان امروز دوشنبه در شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ماه‌های محرم و صفر و تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از گنجینه‌های بی‌بدیل و عظیمی است که در اختیار ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول سال و به طور نمادین در هفته دفاع مقدس از این گنجینه بهره‌مند و آحاد جامعه استخراج کننده این گنجینه باشند، افزود: در حوزه دفاع مقدس علیرغم سرودن اشعار، اجرای تئاتر، تولید مستند، سریال، حق مطلب به صورت کامل بیان نشده و درصد ناچیزی از گنجینه دفاع مقدس استخراج شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه بدون شک بهترین الگو برای بیان ارزش‌ها، دفاع مقدس است، بیان کرد: ایثارگری را در تمام مسائل مرتبط با دفاع مقدس باید جستجو کرد زیرا این ایثار فقط مختص رزمندگان نبود بلکه در زندگی مردم ساری و جاری بود.

جان‌نثاری ادامه داد: ایثارگرانه زندگی کردن در شئون زندگی مردم وجود داشت از این رو شایسته است شاد زیستن، خانواده دوستی، رفاقت و برادری، تبعیت پذیری از ایمان و اخلاص کامل و علم‌گرایی که از اصول دفاع مقدس بودند، برای مردم بازگو شوند.

وی اضافه کرد: امنیتی‌ترین مسئله در یک نظام جنگ است که در نظام جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) امنیتی‌ترین و سری‌ترین مسئله کشور با حضور مردم مدیریت شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خطاب به فرمانداران استان عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس بایستی گنج‌های نهفته برای نسل جوان استخراج و ارائه شود.

جان‌نثاری با تأکید بر برگزاری تأثیرگذار کنگره شهدا، گفت: شهدا عصاره تمام خوبی‌ها و فضائل دفاع مقدس هستند، از این رو در کنگره شهدا بایستی فضیلت‌های شهدا آشکار و بیان شود.

وی با اشاره به افتتاح برنامه‌های هفته دفاع مقدس و کنگره شهدا با حضور مردم و به دور از برنامه‌های کلیشه‌ای انجام و حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌ها لحاظ شود، تاکید کرد: شایسته است نسل جوان برای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت معنادار دعوت شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: افتتاح کنگره شهدا بایستی جشن سیاسی، مذهبی، عاطفی و ارزشی باشد، از این رو فضای کنگره با نشاط کامل برگزار شود.

جان‌نثاری با تأکید بر برگزاری متفاوت و معنادار آیین غبارروبی مزار شهدا، گفت: غبارروبی مزار شهدای والامقام به صورت حقیقی با حضور آحاد مردم بویژه دانش‌آموزان و به دور از اعمال نمادین انجام شود.

وی متذکر شد: بایستی فضای مجازی مملوء از تصاویر و فیلم‌هایی باشد که مردم در هفته دفاع مقدس حضور فعال دارند تا مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی زده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه امسال به جای یک هفته، دو هفته دفاع مقدس داریم و این دفاع از ۲۵ شهریورماه و ایستادگی در برابر فتنه‌انگیزی دشمنان آغاز شد، ابراز کرد: مردم ما نشان دادند که مانند همیشه پای ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه نقش روحانیون، زنان، دانشجویان و دانش‌آموزان شهید در هفته دفاع مقدس برجسته شود، گفت: در جامعه و به خصوص در نسل جوان آمادگی پذیرش مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس وجود دارد اما نحوه پردازش به این موضوعات بایستی هنرمندانه باشد تا ذهن آحاد مردم با این حقایق درگیر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =