کشتی فرنگی سپاهان

مربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: تمریناتی که در آکادمی کشتی فرنگی سپاهان پیگیری می‌شود تمرینات منظم و مثمر ثمری است که نتایج آن خیلی زودتر نمایان خواهد شد.

به گزارش ایراسین، صالح کیان‌ارثی با ابراز خرسندی نسبت به اهتمام ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر تشکیل و حمایت از آکادمی کشتی‌فرنگی در اصفهان، اظهار کرد: به‌نظرم آکادمی کشتی فرنگی باید زودتر از این‌ها در شهر اصفهان تشکیل می‌شد ولی خوشبختانه چند ماهی است بواسطه حضور رسول جزینی و حمایت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان فعالیت آکادمی کشتی فرنگی بصورت ویژه در حال پیگیری است.

وی افزود: تمریناتی که در آکادمی کشتی فرنگی سپاهان پیگیری می‌شود تمرینات منظم و مثمر ثمری است که نتایج آن خیلی زودتر نمایان خواهد شد. مطمئناً کشتی فرنگی اصفهان در سال‌های آتی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح ملی و بین‌المللی خواهد داشت.

مربی تیم کشتی‌فرنگی سپاهان گفت: مطمئناً درایت رسول جزینی، پشتکار کشتی‌گیران اصفهانی و در ادامه حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باعث خواهد شد در آینده نزدیک شاهد حضور گسترده دوبنده‌پوشان اصفهانی در لیست تیم ملی کشتی‌فرنگی باشیم.

وی ادامه داد: رسول جزینی یکی از بهترین و باتجربه‌ترین مهره‌های کشتی فرنگی نه تنها در ایران بلکه در دنیاست. حضور و راهنمایی‌های وی در تمرینات آکادمی کشتی فرنگی سپاهان باعث افزایش اعتماد به‌نفس بین اعضای آکادمی شده و برای خانواده‌ها نیز اعتمادسازی ویژه‌ای را به همراه داشته است.

کیان‌ارثی با اشاره به اینکه استقبال ویژه از آکادمی کشتی فرنگی سپاهان باعث شده تعداد سانس‌های تمرینی افزایش یابد، گفت: مهمترین چالش برای کشتی گیران اصفهانی تنها عدم خودباوری است که خوشبختانه این معضل بواسطه حضور رسول جزینی در آکادمی کشتی فرنگی سپاهان بصورت ویژه در حال رفع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =