• ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر: 42740
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسکن

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۵۱۰ هزار واحد مسکونی توسط این بنیاد در شهرها و روستاها وارد مرحله ساخت شده است، واحدهای شهری آغاز شده طرح را ۱۶۴ هزار واحد برشمرد و مابقی را واحدهای روستایی و واحدهای متعلق به محرومان عنوان کرد.

به گزارش ایراسین، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، اظهار کرد: در مجموع ۵۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی شهری، روستایی و مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن در سراسر کشور در حال اجراست که از این تعداد واحدهای شروع شده، ۳۱۸ هزار واحد آن روستایی و ۱۶۴ هزار واحد آن شهری است و مابقی مربوط به مسکن محرومان می‌شود که به مرحله اجرایی رسیده است.

وی در بیان جزئیات واحدهای آغاز شده نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت‌مسئولیت بنیاد، گفت: در مجموع در شهرها ۲۹۶ هزار واحد زمین در شهرها تامین شده است که زمین موثر برای ساخت مسکن ۲۲۳ هزار واحد است. تاکنون ۲۰۹ هزار واحد مسکونی پروژه تعریف شده است و ۱۶۴ هزار واحد شهری تخصیص زمین شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون در حوزه شهری ۹ هزار و ۶۲ واحد پایان کار گرفته و تحویل متقاضیان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =