• ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
  • کد خبر: 42411
  • readingTime: ۱ دقیقه
شهداد مرتجی

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: ما می‌خواهیم بازی‌های زیبایی انجام دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئن هستم با انگیزه‌ای که در تیم دیده می‌شود، این مهم صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش ایراسین، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان در نخستین گفت‌وگو خود پس از به دست گرفتن سکان هدایت سپاهان اظهار داشت: فرصت کوتاهی برای جذب بازیکن و آمادگی تیم داشتیم، با توجه به سیاست‌گذاری‌ هیات‌مدیره باشگاه برای فصل جاری، تصمیم بر این شد تا بیشتر از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنیم، در حال حاضر ۹۰ تا ۹۵ درصد تیم را بازیکنان اصفهانی تشکیل می‌دهند.

وی افزود: نکته نگران‌کننده عدم هماهنگی بازیکنان است، چون این بازیکنان در سال گذشته در کنار هم نبودند اما در فرصت کوتاه یک هفته‌ای بازیکنان خوبی جذب و بر روی مباحث تدافعی و تهاجمی کار کردیم.

مرتجی تصریح کرد: نخستین بازی‌ لیگ با تیم پرواز انجام می‌شود، پرواز تیم خوبی است که در فصل گذشته مقابل سپاهان و سپاهان‌نوین عملکرد خوبی داشت، کادر خوبی دارند و با توجه به این که یک ماه است در حال تمرین هستند، بازیکنان شرایط خوبی از نظر بدنی دارند، بازی درگیرانه‌ای داریم که امیدواریم از آن با سرافرازی خارج شویم.

سرمربی سپاهان با بیان این که در فصل جاری بازیکنان در تیم‌ها پخش شدند، خاطرنشان کرد: به جرئت می‌توان گفت ۵، ۶ تیم اول بسیار به یکدیگر نزدیک هستند، چند بازیکن ملی‌پوش سپاهان از این تیم جدا شدند و به تیم‌های دیگر پیوستند، به دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: باید قبول کنیم که تیم بسیار جوان و بومی شده است، این تیم می‌تواند پس از ۲، ۳ سال بسیار قدرتمند شود؛ ما می‌خواهیم بازی‌های زیبایی انجام دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئن هستم با انگیزه‌ای که در تیم دیده می‌شود، این مهم صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =