طغیانی در توکافولاد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد خواستار ایجاد کانون‌های فکر، تنوع‌بخشی به سرمایه‌گذاری‌ها، توجه به کسب‌وکارهای جدید و تصویرسازی رسانه‌ای برای ذی‌نفعان این شرکت شد.

به گزارش ایراسین، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با مدیرعامل، معاونین و مدیران هلدینگ و مدیران عامل شرکت‌های گروه توکافولاد دیدار و گفتگو کرد.

مهدی طغیانی در بخشی از این دیدار اظهار داشت: باید وارد کسب و کارهای جدید شد و روی این موضوع فکر کرد که ورود به چه موضوعاتی منجر به تنوع‌بخشی به سرمایه‌گذاری ما خواهد شد.

وی افزود: ما همچنان فرصت و ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دادن به زنجیره داریم و این امر با سرمایه‌گذاری مناسب محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: توکافولاد باید در سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات خود از آینده‌نگری و آینده‌پژوهی که امروزه به یک دانش تبدیل شده‌ است نیز بهره ببرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه داشتن کانون فکر در مسائل مالی و سرمایه‌گذاری از اهمیت فراوانی برخوردار است، اظهارداشت: کانون‌های فکر می‌توانند با نگاهی بین‌رشته‌ای، موضوعات و مسیر حرکت را برای شما ترسیم نمایند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: نباید از اهمیت رسانه و نقش‌آفرینی فراوانی که رسانه‌ها بر شکل‌گیری اذهان و افکار عمومی دارند غافل شد.

طغیانی با تاکید بر اهمیت تصویرسازی نزد ذی‌نفعان تصریح کرد: برای تصویرسازی درست از اتفاقاتی که در حال انجام و پیشبرد است باید کار رسانه‌ای کرد.

اهمیت کانون‌های فکر در مسائل مالی و سرمایه‌گذاری‌ها

اهمیت کانون‌های فکر در مسائل مالی و سرمایه‌گذاری‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =