• ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
  • کد خبر: 42353
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار در نخستین هفته شهریور، پیوسته در کانال ۴۹ هزار تومانی نوسان داشت. معامله‌گران معتقدند نزدیکی به مراسم اربعین معاملات بازار ارز را تحت تاثیر قرار داده است. آنها برای هفته پیش رو نیز همچنان کانال ۴۹ هزار تومانی را پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی دلار هفته گذشته را پشت سر گذاشت که این اسکناس متاثر از سیگنال‌های سیاسی در کف کانال ۴۹ هزار تومانی بسته شد. قیمت دلار در روزهای گذشته متاثر از اخباری که از سوی بلومبرگ در خصوص احتمال کاهش سرعت غنی‌سازی اورانیوم در ایران منتشر شده بود ۳۰۰ تومان ارزان شد. اما این افت ارزش نتوانست اسکناس آمریکایی را در کانال پایین‌تر قرار دهد.پ

قیمت نرخ‌های مختلف

روز پنجشبه نهم شهریور در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با یک تومان افزایش به به قیمت ۴۱ هزار و ۲۸۹ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز بدون تغییر قیمت و با رقم ۳۷ هزار و ۵۳۵ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز پنجشنبه اسکناس یورو با رقم ۵۳ هزار و ۲۳۸ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی افزایش ۴۷۷ تومانی داشت و با قیمت ۴۵ هزار و ۱۰۵ تومان رسید. یوروی حواله نیز با افزایش ۵۳۵ تومانی با رقم ۴۱ هزار و پنج تومانی عرضه شد.

در آخرین روز هفته گذشته درهم امارات با رقم ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان مبادله شد و تغییری نداشت. اسکناس درهم نیز بدون تغییر و با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =