• ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
  • کد خبر: 42240
  • readingTime: ۲ دقیقه
علی آبادی

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اهمیت طرح انتقال آب از دریای جنوب به استان اصفهان، از پیگیری این طرح در سطح ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه چهارشنبه در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان، اظهارکرد: اصفهان نصف جهان است و در یک روز نمی‌توان ظرفیت‌های این استان را بازدید کرد.

وی افزود: ابتدا موضوع آب در اصفهان به دلیل اهمیت آن مورد بررسی قرار گرفت، در این راستا از طرح انتقال آب از دریای جنوب به استان بازدید کردیم و برای تسریع در روند اجرای این طرح در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

وزیر صمت عنوان کرد: در ادامه از تعدادی کارخانه صنعتی در استان بازدید داشتیم، خوشبختانه همانگونه که انتظار می‌رفت پیشرفت خوبی در حوزه لوازم خانگی صورت گرفته است.

علی آبادی اضافه کرد: از مردم عزیزمان دعوت می‌کنم تا به کالای ایرانی اعتماد کنند و فریب دلالان را نخورند.

وی با بیان اینکه در جریان این سفر از کارخانه فولاد مبارکه و طرح‌های ارزشمند این کارخانه بازدید داشتیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های کیفی در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان مورد تأکید و در اولویت است که جای خرسندی دارد.

وزیر صمت عنوان کرد: در ادامه با فعالان اقتصادی استان نشستی داشتیم که جلسه بسیار خوبی بود و توانستیم چالش فعالان اقتصادی و صنعتی استان اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم.

علی آبادی ادامه داد: با مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی آشنا هستم زیرا سال‌ها در بین آنها بوده‌ام و در این حوزه فعالیت داشته‌ام. همه ما یک ملتیم و دولت تافته جدا بافته از ملت نیست و در واقع همه در یک کشتی هستیم.

وی گفت: بسیاری از مشکلات را می‌توان با همراهی بخش خصوصی و پیشنهادات آنان رفع کرد، پذیرای پیشنهادات آنها نیز هستیم.

وزیر صمت با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی نخبگان ملت و چکیده سرمایه‌های ملی هستند، روی فعالان اقتصادی برای حل مشکلات موجود حساب کرده‌ایم، بیان کرد: دولت به دنبال باز کردن مهم‌ترین گره‌های تولید است، مشکلات تولید زیاد است اما نقاط مثبتی هم وجود دارد و برای رفع مشکلات باید اولویت‌بندی کنیم.

علی آبادی یادآور شد: فعالان بخش خصوصی مسائل را با راهکار آن مطرح کنند تا بتوانیم آن را پیگیری و رفع کنیم‌.

تأکید استاندار اصفهان بر رفع چالش فعالان اقتصادی و صنعتی استان در سطح ملی

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در این جلسه، عنوان کرد: اصفهان با سایر استان‌ها متفاوت است و این موضوع در نوع و نگرش فعالان اقتصادی استان آشکار است.

وی ادامه داد: تراز مباحثی که در حوزه اقتصادی و صنعتی استان توسط فعالان اقتصادی و صنعتگران مطرح می‌شود ملی است.

استاندار اصفهان با تأکید بر رسیدگی و پیگیری چالش‌ها و مشکلات فعالان اقتصادی و صنعتی استان در سطح ملی، گفت: ما نیز موارد مطرح شده در این جلسه را پیگیری می‌کنیم تا نتیجه مورد نظر فعالان اقتصادی استان حاصل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =