فولاد هرمزگان

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: با عنایت به اینکه تولید، سنگر جنگ اقتصادی در مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی است، نیروی دریایی در زمینه‌های تعمیر و نگهداری قطعات و تجهیزات و خرید پایدار تختال فولادی موردنیاز تولید انبوه ورق با گِرید دریایی آماده همکاری و سرمایه‌گذاری در فولاد هرمزگان است.

به گزارش ایراسین، شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به همراه سایر هم‌رزمان خود با سفر به دور دنیا برای ایران اسلامی افتخار آفریدند، در دیدار با مدیرعامل و معاونان فولاد هرمزگان گفت: با عنایت به اینکه تولید، سنگر جنگ اقتصادی در مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی است، نیروی دریایی در زمینه‌های تعمیر و نگهداری قطعات و تجهیزات و خرید پایدار تختال فولادی موردنیاز تولید انبوه ورق با گِرید دریایی آماده همکاری و سرمایه‌گذاری در فولاد هرمزگان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در فولاد هرمزگان و بازدید از خطوط تولید این شرکت، بیان کرد: افتخارات ناوگروه ارتش در پیمودن دور دنیا متعلق به همه مردم ایران به‌ویژه تولیدکنندگان فولاد است؛ زیرا فولاد ناو و سازه فلزی آن تماماً به دست توانمند تولیدکنندگان ایرانی طراحی و تولید شده است. امروز سازه فولادی تماماً ایرانی توانست تمام اقیانوس‌های دنیا را بپیماید و برخلاف همه تصورات و پیش‌بینی‌ها این ناو ایرانی بدون کمترین آسیب به سلامت به کشور بازگشت.

وی با تأکید بر اینکه صنعت فولاد پایه و اساس توسعه کشور به‌ویژه در حوزه دریاست، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه تولید فولاد، ظرفیت‌ها و توانمندی بسیار خوبی در کشور وجود دارد و می‌توان با توجه به اهمیت اقتصاد دریایی و وجود فولادسازانی همچون فولاد هرمزگان، از این ظرفیت استفاده کرد.

دریادار ایرانی با ابراز علاقه به گسترش همکاری‌ها میان فولاد هرمزگان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: با توجه به اینکه فولاد هرمزگان توانمندی زیادی در تولید تختال با گریدهای دریایی دارد، می‌توانیم همکاری‌های خود را در همه زمینه‌ها گسترش دهیم.

فولاد هرمزگان آماده همکاری با نیروی دریایی است

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر اعضای این ناوگروه تصریح کرد: رشادت‌های دریادلان ارتش در سال‌های اخیر به‌ویژه پیمودن دور دنیا باعث سرافرازی کشور در عرصه بین‌المللی شده است؛ ازاین‌رو مدیران و کارکنان فولاد هرمزگان ضمن ارج نهادن به این زحمات، در جبهه صنعت فولاد کشور در یکی از گرم‌ترین نقاط کشور و سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی مشغول تولید و خدمت‌رسانی جهادگونه به کشور هستند.

وی افزود: ازآنجاکه فولاد هرمزگان از پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید فولاد در کشور برخوردار است، آماده هر نوع همکاری با نیروی دریایی ارتش به‌ویژه تولید انبوه تختال‌های فولادی موردنیاز ورق دریایی است که در ساخت کشتی‌ها و ناوها به کار می‌رود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تأکید کرد: این شرکت طی سال‌های اخیر از نظر کمی بارها با ثبت رکوردهای روزانه، ماهانه و سالانه حماسه‌آفرینی کرده و ازاین‌رو، از بُعد کیفی آمادگی آن را دارد تا تمام توان خود را برای تأمین فولادهای پرکاربرد در صنعت نیروی دریایی به کار گیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =