غرفه فولاد مبارکه در دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس

پانزدهمین نمایشگاه متالکس در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد. گفت‌وگو با شرکت‌کنندگان نشان می‌دهد بسیاری از آنها نسبت به حضور در نمایشگاه راضی هستند و بازدیدکنندگان نیز از شرکت‌های حاضر دراین نمایشگاه رضایت دارند اگرچه بعضی از بازدیدکنندگان نسبت به نمایشگاه انتقاداتی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پانزدهمین نمایشگاه متالکس با حضور بسیاری از فعالان اقتصادی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حال برگزاری است و با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد. بسیاری از بازدیدکنندگان از سطح کیفی نمایشگاه پانزدهم رضایت دارند و در مقابل برخی نیز نسبت به بعضی از مسائل انتقاد می‌کنند. بازرگانان و دانشجویان درصد بالایی از بازدیدکنندگان را تشکیل می‌دهند. دو خانم بیست و چند ساله که در روز پایانی برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کرده بودند به خبرنگار ایراسین گفتند: ما برای تکمیل پایان‌نامه از نمایشگاه‌های زیادی بازدید کردیم و این نمایشگاه نیز در سطح نمایشگاه‌های بین‌المللی بود. حضور شرکت‌های بزرگی مانند فولاد مبارکه، میدکو، کویر و ... باعث شده تا پانزدهمین نمایشگاه متالکس برای شرکت‌کنندگان جذاب باشد. البته برخی از مراجعه‌کنندگان از عدم حضور بعضی از بزرگان این صنعت نیز گله‌مند بودند. بیشترین انتقاد از میان شرکت‌کنندگان مربوط به محل قرارگیری نمایشگاه های بین‌المللی اصفهان بود. خانومی چهل ساله، استاد دانشگاه اصفهان در این باره گفت: نمایشگاه از شهر دور است، راه ارتباطی ندارد، یا باید با ماشین شخصی بیاییم و یا تاکسی بگیریم.

از طرفی گفت و گو با شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نشان می‌دهد بسیاری از آنها به انتظارات خود از شرکت در نمایشگاه رسیدند. مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در این باره گفت: نمایشگاه خوبی بود و بیشتر از آنچه تصور می کردیم، برداشت کردیم. یکی دیگر از غرفه داران نیز در پاسخ به این سوال که نتیجه حضور در نمایشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟ پاسخ داد: خدا را شکر خرج خودمان و هزینه غرفه را روز اول درآوردیم و سه روز بعدی هم سود بوده است، اگر روز آخر به همین منوال ادامه پیدا کند سال آینده هم می آییم.

غرفه داران به اشکال مختلفی از بازدیدکنندگان و به خصوص از بازرگانان بازدیدکننده پذیرایی می کنند. بعضی از غرفه‌ها پذیرایی شکیلی دارند و حتی در دکور خود یک آشپزخانه طراحی کرده‌اند ولی غرفه‌های کوچکتر با قوطی‌های آب میوه از مهمان‌ها پذیرایی می کنند. یکی از غرفه داران در این باره گفت: اقتصادی‌ترین پذیرایی امسال قوطی‌های آبمیوه است و هر چه شرکت‌کنندگان بزرگتر باشند فاصله بیشتری با قوطی آبمیوه می گیرند. بسیاری از شرکت کنندگان از شهر های دیگر در اصفهان حاضر شده اند و سهم شرکت های تهرانی یا حاشیه شهر تهران در این نمایشگاه بیشتر از سایر شهر هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =