• ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
  • کد خبر: 41999
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان - استقلال

در حساس‌ترین دیدار از هفته سوم لیگ برتر ایران، تیم سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل استقلال با یک گل پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، از ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ تیم‌های سپاهان و استقلال در حساس‌ترین دیدار از هفته سوم لیگ برتر ایران در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و طلایی‌پوشان این بازی را با نتیجه یک بر صفر بردند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، باربوسا، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد (۸۰ - سیاوش یزدانی)، محمد قربانی، رضا شکاری (۲+۹۰ - کاوه رضایی)، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی (۷۶ - آرمان رمضانی)، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۹۰ - جعفر سلمانی)، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور (۸۹ - پیمان بابایی)، آرش رضاوند، ارسلان مطهری (۷۶ - مهرداد محمدی) و آرتور کوین یامگا.

بازی در حالی آغاز شد که هواداران سپاهان جو وحشتناکی را ایجاد کرده بودند و با استفاده از برتری میزبانی سپاهان تیم مالک توپ و میدان بود. اما به تدریج از هیجان بازی کاسته شد و بهترین موقعیت را هم پیام نیازمند از آرتور کوین یامگا در دقیقه ۴۲ گرفت. در دقایق پایانی نیمه اول سپاهان زهرش را ریخت و پس از این که کوپا ناظمی خطای هند پنالتی مدافع استقلال را گرفت، رضا اسدی در دقیقه ۹+۴۵ ضربه‌اش را به دستان سیدحسین حسینی کوبید، اما در برگشت گل نخست و پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.

در نیمه دوم استقلال که نمی‌خواست بازنده نبرد نقش‌جهان باشد بازی را هجومی‌تر شروع کرد و موقعیت‌های خوبی هم داشت، اما خطرناک‌ترین فرصت در دقیقه ۷۰ برای سپاهان خلق شد که ضربه سر رضا اسدی با برخورد به بازیکن خودی و فاصله کم به بیرون رفت. در دقیقه ۸۶ فرشاد احمدزاده با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

سپاهان در نهایت این برد ارزشمند را حفظ کرد تا با ۹ امتیاز از ۳ بازی صدرنشین لیگ برتر شود.

استقلال در نقش‌جهان تسلیم سپاهان شد/ این برد تقدیم به پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =