سپاهان - استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر مهمان سپاهان است و در ترکیب آبی‌ها چند نام آشنا برای طلایی‌پوشان دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر روز چهارشنبه (یکم شهریورماه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر می‌روند که از دو بازی نخست خود امتیازات کامل را به دست آورده‌اند و برنده این جدال می‌تواند به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

در تاریخ دو باشگاه همیشه شاهد نقل و انتقال بازیکن بوده‌ایم و حالا نیز آبی‌پوشان پایتخت با ترکیبی به نصف‌جهان سفر خواهند کرد که نام ۴ سپاهانی سابق در آن دیده می‌شود.

با هم نگاهی به اسامی این ۵ بازیکن می‌اندازیم:

مهرداد محمدی

شاید داغ‌ترین و جذاب‌ترین نام این فهرست متعلق به وینگر اسبق طلایی‌پوشان باشد؛ محمدی که در لیگ شانزدهم با نظر عبدالله ویسی به سپاهان پیوست، ۳ فصل نسبتا موفق را در جمع زردپوشان سپری کرد و سپس راهی پرتغال شد تا فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.

ارتش زرد استقلال به نقش‌جهان می‌آید

محمدحسین مرادمند

مرادمند که محصول آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بود؛ پس از ۳ فصل حضور در جمع بزرگسالان سپاهان از این تیم جدا شد و پس از چند فصل حضور در شهرخودرو مشهد، به استقلال پیوست.

ارتش زرد استقلال به نقش‌جهان می‌آید

آرمین سهرابیان

سهرابیان نیز که مانند مرادمند از آکادمی سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد، ۳ فصل در جمع طلایی‌پوشان حضور داشت و سپس به استقلال پیوست؛ البته این دومین حضور سهرابیان در استقلال است و او چند فصل را هم در سایپا و گل‌گهر به میدان رفته است.

ارتش زرد استقلال به نقش‌جهان می‌آید

مهدی مهدی‌پور

هافبک با تجربه استقلالی‌ها که سومین سال حضورش در جمع آبی‌پوشان را پشت سر می‌گذارد، پرورش یافته آکادمی سپاهان است اما هیج‌گاه فرصت حضور در تیم اصلی را به دست نیاورد و پس از حضور در تیم‌های راه‌آهن، ذوب‌آهن و تراکتور سر از استقلال در آورد.

ارتش زرد استقلال به نقش‌جهان می‌آید

علاوه بر بازیکنان یاد شده عارف غلامی‌ و رضا میرزایی نیز از محصولات آکادمی سپاهان هستند که به دلایل مختلف فعلا در فهرست آبی‌پوشان برای فصل جدید قرار نگرفتند؛ غلامی پس از چند دور مذاکره برای تمدید قرارداد خود هنوز به نتیجه نرسیده است و میرزایی نیز از فصل گذشته با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده که همین آسیب‌دیدگی باعث شده چند ماهی از میادین به دور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =