• ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
  • کد خبر: 41736
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلافروشی

برگشت قیمت دلار به کانال ۴۸ هزار تومانی کار دست افزایشی‌های بازار طلا داد. در آخرین روز کاری هفته گذشته قیمت طلا و سکه در بیشتر قطعات یک کانال عقب‌نشینی کردند. کارشناسان اقتصادی معتقدند در صورتی که اخبار مساعد سیاسی روانه بازار شود روند کاهشی قیمت در بازارهای مالی تشدید می‌شود.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، روز پنجشنبه قیمت طلا و سکه در حالی مجبور به عقب‌نشینی در کانال پایین‌تر شد که روند کاهشی این بازار شارپی نبود. روند کاهشی روزهای گذشته، بیشتر قطعات سکه را در آستانه سقوط به کانال قبل قرار داده بود. در آخرین هفته مرداد بازار فلز زرد در روند سینوسی با ضربانی محدود در کاهش و افزایش قیمت قرار داشت اما در نهایت زور سیاست‌گذار بر بازار ارز چیره شد و بازار طلا و سکه را نیز با خود همراه کرد.

روند افزایشی در تعطیلی بازار طلا

دیروز با وجود تعطیلی بازار، بر اساس اعلام برخی منابع، قیمت طلا و سکه افزایشی بوده است. اما قیمت انس روند کاهشی داشت و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۸۸۷ دلاری معامله می شود.

سکه بهار ۲۴ و مثقال ۹ میلیونی شد

روز پنجشنبه ۲۶ مرداد قیمت سکه امامی با رقم ۲۷ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان مبادله شد و تنها قطعه‌ای بود که افزایش ۴۰ هزار تومانی داشت. قیمت سکه بهار کاهش ۱۰۷ هزار تومانی داشت. این قطعه با این مقدار کاهش با رقم ۲۴ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان مبادله شد.

روز پنجشنبه نیم‌ و ربع سکه نیز از قطعاتی بودند که به کانال پایین‌تر سقوط کردند. این قطعات هر یک کاهش ۵۰ هزار تومانی داشتند و به ترتیب با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۵۰ و ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان مبادله شدند. سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به کف کانال ۶ میلیونی برگشت.

در آخرین روز هفته پیش قیمت طلا نیز کاهش داشت. هر مثقال طلا با قیمت ۹ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۳۰۴ هزار تومان معامله شد. روز پنجشنبه طلای دست دوم به قیمت دو میلیون ۲۷۳ هزار تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =