• ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
  • کد خبر: 41548
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلافروشی

روز گذشته قیمت طلا و سکه بر خلاف افزایش قیمت دلار در مسیر کاهشی قرار گرفت. این روند نزولی، سکه امامی را در کف کانال ۲۸ میلیونی قرار داد و قیمت مثقال نیز در کف کانال ۱۰ میلیونی قرار گرفت.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته راه بازار طلا از دلار جدا شد و در روند نزولی قرار گرفت. قیمت طلا و سکه متعاقب تخلیه حباب، کاهش داشتند. این در حالی است که در پایان معاملات روز گذشته بازار طلا در روند افزایشی قرار گرفت و با دلار همراه شد.

افت قیمت در خانواده سکه‌ها

روز گذشته ۲۳ مرداد قیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار کاهش ۱۸۰ هزار تومانی داشت. این قطعه نیز با رقم ۲۵ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان مبادله شد.

دیروز نیم‌سکه و ربع سکه هر یک کاهش ۱۵۰ هزار تومانی داشتند. نیم‌سکه با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه با رقم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مبادله شدند.

روز گذشته سکه گرمی ۵۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

رشد محدود طلا در مقابل افت سکه

دیروز قیمت طلا برخلاف کاهش قیمت سکه افزایش محدودی داشت. هر مثقال طلا با افزایش ۲۰ هزار تومانی با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز نزدیک به پنج هزار تومان رشد داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۲۵ هزار تومان معامله شد. همچنین طلای دست دوم به قیمت دو میلیون و ۲۹۴ هزار تومان رسید.

روز گذشته حباب تمام قطعات سکه کاهش داشت. سکه امامی با ۱۸۶ هزار تومان کاهش به کانال پنج میلیون تومانی برگشت. حباب سکه بهار ۱۹۴ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۴۲ هزار تومان، ربع‌ سکه ۱۴۶ هزار تومان و سکه گرمی ۴۸ هزار تومان افت داشت.

گفتنی است تا لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا با قیمت ۱۹۰۸ دلار معامله شد و کاهش نزدیک به ۶ دلاری داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =