بیمه سلامت

مدیرکل اداره بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: بیمه رایگان پنج دهک اول و کاهش هزینه‌های درمان آنها از سوی بیمه سلامت، اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، مجتبی احمدلو مدیرکل اداره بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره)، روز شنبه در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی افزود: بیمه رایگان دهک‌های پایین درآمدی توسط سازمان بیمه سلامت ایران، کار بسیار بزرگی بود که باید اطلاع رسانی شده و مردم اطلاع کافی از حمایت‌های دریافتی از منابع دولتی کسب کنند.

وی اضافه کرد: مردم باید بداند که کارکرد بیمه سلامت در این مورد بسیار اثر گذار بوده است زیرا بدون حمایت های بیمه، هزینه یک بیماری می‌تواند مشکلات اقتصادی بزرگی را برای خانواده‌ها در پی داشته باشد.

احمدلو ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران با کاهش فرانشیزها در بسته نظام سلامت، کمک شایانی به مردم ارائه کرده و پرداختی‌های هزینه‌های درمان از جیب مردم به ویژه در دهک‌های نخست و بیماران صعب العلاج را کاهش داده است.

مدیرکل اداره بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: بیمه رایگان روستاییان، ۵ دهک نخست جامعه و در کل اقشار محروم جامعه که مددجویان کمیته امداد نیز بخشی از آنان را شامل می‌شود، قابل تقدیر و تحسین بوده و باعث کاهش دغدغه‌های مردم در بخش درمان شده‌ است.

بیمه رایگان و کاهش هزینه‌ درمان پنج دهک اول توسط بیمه سلامت ارزشمند است

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی هم در این دیدار از تعامل مثبت ۲ سازمان ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: شنیدن تقدیر از زحمات همکاران از طرف ذینفعان لذت بخش بوده و مایه دلگرمی در ادامه فرایند خدمات رسانی به مردم است.

فریده جعفری افزود: در سال گذشته ۲۸ هزار مددجوی کمیته امداد در قالب صندوق سایر اقشار نظام ارجاع یک تحت پوشش بیمه سلامت آذربایجان غربی بودند که با اجرای طرح نظام ارجاع یک برای بیمه شدگان صندوق همگانی تحت پوشش کمیته امداد، ۷۵ هزار نفر از مددجویان از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شدند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این تعداد، همه افراد تحت پوشش کمیته امداد ساکن روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، در قالب صندوق روستایی از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =