طلافروشی

در هفته گذشته قیمت طلا و سکه همواره در نوسان افزایشی و کاهشی قرار داشت و در نهایت با بازدهی منفی بسته شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، در هفته گذشته قیمت طلا و سکه همواره در نوسان افزایشی و کاهشی قرار داشت و در نهایت با بازدهی منفی بسته شد.

سرپیچی سکه‌های گرمی و نیم از خانواده سکه‌ها

روز پنجشنبه ۱۹ مرداد روند قیمت سکه در قطعات سنگین کاهش محدودی داشت. سکه امامی با کاهش ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه بهار کاهش ۱۱۰ هزار تومانی داشت. این قطعه با رقم ۲۵ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان مبادله شد.

در آخرین معامله هفته گذشته نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی بدون تغییر قیمت مبادله شدند. نیم‌سکه با قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با رقم ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شدند.

رشد حباب سکه‌های امامی و ربع

روز پنجشنبه قیمت طلا نیز کاهش اندکی داشت. هر مثقال طلا با هفت هزار تومان کاهش به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۷۸ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۴۹ هزار تومان معامله شد. در این روز طلای دست دوم به قیمت دو میلیون و ۳۱۸ هزار تومان رسید.

۱۹ مرداد حباب تمام قطعات سکه کاهش داشت. حباب سکه‌ بهار با ۲۱۱ هزار تومان بیشترین افت حباب را در خانواده سکه‌ها داشت. در این روز حباب سکه امامی ۱۶۲ هزار تومان، نیم‌سکه ۵۶ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۷ هزار تومان و سکه گرمی ۱۴ هزار تومان کاهش داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =