علی آبادی

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در نشست با رئیس مجلس ملی ویتنام، ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های طرفین، منجر به تحقق افزایش هرچه بهتر و بیشتر توسعه ارتباطات اقتصادی و تجاری میان دو کشور ایران و ویتنام شود.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، با «وونگ دین‌هوئه» رئیس مجلس ملی ویتنام و تیم همراه دیدار و گفتگو کرد. در این نشست، بابک احمدی، سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مهدی ضیغمی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران و سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت هم حضور داشتند.

علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در ابتدای این نشست، با اعلام اینکه هر دو کشور دوران سخت تحریم را با سربلندی و موفقیت‌های بزرگ پشت سرگذاشتند، گفت: امیدوارم تلاش‌های طرفین، منجر به تحقق افزایش هرچه بهتر و بیشتر توسعه ارتباطات اقتصادی و تجاری میان دو کشور ایران و ویتنام شود.

وی با بیان این خبر که به‌زودی رایزن بازرگانی ایران، راهی کشور ویتنام می‌شود، افزود: در سال‌های اخیر کالاهای خاصی در ایران تولید و به کشورهای دنیا صادر شده که خوشبختانه استقبال خوبی از این محصولات صورت گرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های بزرگ ویتنام در سال‌های اخیر اعلام کرد که می‌توانیم سطح روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی را به جایگاهی برسانیم که برای طرفین سودمند باشد.

علی‌آبادی با تاکید بر اینکه بایستی هرچه زودتر ارتباطات خود را با کشور برادر و دوست ویتنام افزایش دهیم، یادآور شد: توافقاتی برای توسعه همکاری‌ها در حال انجام است که امیدوارم نتایج رضایت‌بخشی برای دو کشور به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =