بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی با عیادت از چهارقلوهای تازه به دنیا آمده با پدر این نوزادان گفت و گو کرد و گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای دستورات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی جمعیت، چتر حمایتی خود را بر درمان ناباروری گرفته و پوشش خوبی برای هزینه های زایمان و هزینه‌های درمان فرزندان به دنیا آمده ایجاد کرده است.

به گزارش ایراسین، محمدحسین صفاری مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان، در حاشیه این بازید گفت: این زوج از حمایت های سازمان بیمه سلامت در خصوص درمان ناباروری برخوردار بوده و خوشبختانه خداوند به آن ها چهار فرزند عطا کرده است. میزان حمایت بیمه سلامت در درمان ناباروری این زوج ۱۰۵۰۰۰۰۰۰ریال بوده است. وی گفت کلیه هزینه های زایمان مادر و بستری و درمان نوزادان تا زمانی که بستری هستند را بیمه سلامت اصفهان پرداخت خواهد کرد.

مدیر کل بیمه سلامت افزود: هر چهار نوزاد به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند و از خدمات سازمان بهره مند خواهند شد و تا کنون مبلغ ۱۷ میلیون تومان هزینه های بستری و زایمان مادر بوده که تماماً به صورت رایگان انجام شده است.

صفاری گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای دستورات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی جمعیت، چتر حمایتی خود را بر درمان ناباروری گرفته و پوشش خوبی برای هزینه های زایمان و هزینه های درمان فرزندان به دنیا آمده ایجاد کرده است.

در این بازدید که رئیس بیمارستان شهید بهشتی نیز حضور داشت، مدیر کل بیمه سلامت ضمن عیادت از نوزادان با والدین آن ها گفت و گو کرد. رضا حیدری پدر چهار قلوهای تازه به دنیا آمده در این بازدید ضمن تشکر از بیمه سلامت گفت: بنده و همسرم تحت پوشش بیمه روستاییان بیمه سلامت ایران بوده و هزینه های زایمان توسط بیمه پرداخت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =