ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: لیگ، انتظارات و امیدهای جدید داریم، در کنار هواداران بتوانیم به اهداف خود برسیم، به کمک هواداران نیاز داریم و برای آن‌ها بازی می‌کنیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور اظهار داشت: تراکتور تیم قابل احترامی است، بازی خوبی خواهیم داشت، فصل گذشته با استقلال شروع کردیم و امسال با تراکتور شروع می‌کنیم و فقط بحث اتفاقات است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی جذابی برای هواداران است، حریف خوبی رو به رو داریم، نمی‌توانیم برنده را پیش بینی کنیم و هیچ بازی در لیگ را نمی‌توان پش‌بینی کرد، لیگ رقابتی داریم و انتظار داریم لیگ رقابتی داشته باشیم.

مورایس تصریح کرد: همه در تعطیلات بودیم و اتفاقاتی افتاد که برای همه قابل دیدن نبود، باید ببینیم این فصل چطور پیش می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤالی در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: می‌توانیم قرعه‌کشی را عادلانه‌تر برگزار کنیم، تیم‌های بالاتر جدول را جدا کنند که هفته اول با یکدیگر بازی نکنند، یک تیم با تیم قدرتمند شروع کند و یک تیم با تیم ضعیف‌تر بازی کند، می‌توان راه‌هایی را جداسازی کرد و این یک پیشنهاد است.

وی در مورد شایعات عدم ثبت قرارداد برخی بازیکنان گفت: باید ببنیم اخبار چطور بیرون می‌آید، اگر این اخبار درست باشد، محرمانه است و از طرف سازمان لیگ چیزی بیان نشده است، آدمی نیستم که به این مسائل ورود کنم و برای بازی آماده می‌شوم و امیدوارم بازی عادلانه و منصفانه‌ای باشد.

مورایس همچنین در مورد لیگ امسال عنوان داشت: حدس نمی‌زنم زیرا نمی‌توانم پیش‌بینی کنم و حدس بزنم، شانس ما بیشتر است و شرایط مهیا است تا بهتر شروع کنیم، برخی مشکلات سال گذشته را نداشته‌ایم و آماده‌تر هستیم اما تیم‌های دیگر نیز می‌توانند چنین شرایطی را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در صحبت با هواداران بیان کرد: صحبت من به هواداران در مورد ارزش‌هایی است که داشته باشیم، باید برای مردم الگو باشیم تا همه افراد شهر، کشور و جهان از ما الگو بگیرند، فوتبال مانند مهمانی است ما کنار تیم زمین و همه تماشاگران باید از بازی لذت ببرند و در کنار خانواده خود از فوتبال لذت ببرند.

وی در پایان گفت: لیگ، انتظارات و امیدهای جدید داریم، در کنار هواداران بتوانیم به اهداف خود برسیم، به کمک هواداران نیاز داریم و برای آن‌ها بازی می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =