• ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
  • کد خبر: 41194
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

طی بیش از یک ماه گذشته منطقه ۴۹ هزار تومانی محدوده‌ای بوده که دلار در آن نوسان داشته است. معامله‌گران بازار ارز کاهش روز شنبه و ثبات دیروز را سیاست بازارساز برای آرامش در بازار ارز تلقی می‌کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته قیمت دلار ثابت بود و با همان رقم ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومانی روز شنبه معامله شد. خبری به بازار ارز تزریق نشد و سیگنالی از اخبار بین‌المللی، روند قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار نداد. فعالان بازار ارز می‌گویند کاهش محدود قیمت دلار در هفته سوم مرداد با توجه به انحلال کانون صرافان در هفته گذشته قابل پیش‌بینی بود.

تحلیلگران اقتصادی مقاومت دلار را محدوده قیمتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی می‌دانند و منطقه حمایتی را کف کانال ۴۹ هزار تومانی عنوان می‌کنند.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۳۱۳ تومان عرضه شد و ۹ تومان افزایش قیمت داشت. دلار حواله نیز با همین مقدار افزایش رقم ۳۷ هزار و ۵۵۸ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته اسکناس یورو در بازار آزاد با قیمت ۵۴ هزار و ۶۷۴ تومان معامله شد و افزایش ۱۵۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با کاهش ۸۰ تومانی با قیمت ۴۵ هزار و ۵۰۲ تومان رسید. یوروی حواله نیز با کاهش نزدیک به ۱۰ تومانی با رقم ۴۱ هزار و ۳۶۵ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله دیروز نسبت به روز شنبه ۳۰ تومان کاهش داشت و با رقم ۱۳ هزار و ۶۳۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۲۶ تومان مبادله شد و افزایش دو تومانی داشت. اسکناس درهم نیز با سه تومان افزایش با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۹ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =