• ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
  • کد خبر: 40961
  • readingTime: ۱ دقیقه
قراضه

واردات قراضه به هند در جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در نیم سال نخست سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۵۸ درصد بیشتر از سال گذشته بود. ۱۰ کشور اصلی‌ترین مبادی واردات قراضه به هند هستند. حجم واردات قراضه از تمام این کشورها به جز یک مورد در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش ایراسین به نقل از چیلان، واردات قراضه به هند در شش ماه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است. این کشور در جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در نیمه اول سال ۲۰۲۳، ۵.۲۵ میلیون تن قراضه وارد کرد، این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۸ درصد رشد داشت.

مبادی واردات قراضه به هند

همان‌گونه که اینفوگرافی نشان می‌دهد، هند در نیم سال نخست امسال میلادی از کشورهای امریکا، انگلیس، اتحادیه اروپا، امارات متحده عربی، کانادا، آفریقای جنوبی، یمن، برزیل، کویت و مالزی قراضه وارد کرده است. حجم واردات قراضه در مدت یادشده نسبت به مدت مشابه سال گذشته از تمام این مبادی افزایش داشته و تنها از مبدا امارات ۳۲ درصد کاهش یافته و حجم آن ۰.۳۷ میلیون تن بوده است.

همچنین بنا بر داده‌های اینفوگرافی افزایش حجم واردات قراضه از مبادی یادشده به مقصد هند در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به شرح زیر بوده است:

– واردات قراضه از امریکا به هند با ۸۴۹ درصد افزایش به ۱.۱۶ میلیون تن رسید.

– واردات قراضه از انگلیس به هند با ۷۸۱ درصد افزایش به ۰.۸۳میلیون تن رسید.

– واردات قراضه از اتحادیه اروپا به هند با ۳۵۶ درصد افزایش به ۰.۵۶ میلیون تن رسید.

– واردات قراضه از کانادا به هند با ۱۸۷ درصد افزایش به ۰.۱۹ میلیون تن رسید.

– واردات قراضه از آفریقای جنوبی به هند با ۱۹ درصد افزایش به ۰.۱۸ میلیون تن رسید.

– واردات قراضه از یمن به هند با ۴۲ درصد افزایش به ۰.۱۶ میلیون تن رسید.

– واردات قراضه از برزیل به هند با ۲۹۸ درصد افزایش به ۰.۱۶ میلیون تن رسید.

– واردات قراضه از کویت به هند با ۱۴۱ درصد افزایش به ۰.۱۵ میلیون تن رسید.

– واردات قراضه از مالزی به هند با ۲۳۰ درصد افزایش به ۰.۱۵ میلیون تن رسید.

مبادی واردات قراضه به هند در شش ماهه نخست امسال و سال گذشته تنها به کشورهای یادشده محدود نمی‌شود، شماری دیگر از کشورها که در اینفوگرافی از آنها با عنوان «سایر» یادشده نیز در شش ماه نخست امسال ۹۸ درصد قراضه بیشتری نسبت به سال گذشته به هند صادر کردند و مجموع صادرات آنها به هند در این مدت ۱.۳۳ میلیون تن بود.

هند قراضه‌های جهان را می‌بلعد/ رشد ۱۵۸ درصدی واردات قراضه به هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =