• ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
  • کد خبر: 40826
  • readingTime: ۲ دقیقه
عکس جدید حمل و نقل فولاد مبارکه

با تلاش کارکنان ناحیه حمل‌ونقل پشتیبانی فولاد مبارکه در تیرماه سال ۱۴۰۲ دو رکورد روزانه و ماهانه حمل مواد اولیه موردنیاز این شرکت به ثبت رسید.

رسول شفیع‌زاده مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های کلیدی ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی، حمل مواد موردنیاز خطوط تولید است چرا که حمل و تأمین به‌موقع مواد اولیه از شرایط حیاتی تداوم خطوط تولید است.

وی گفت: از جمله مواد اولیه کلیدی موردنیاز خطوط تولید، کنسانتره نرمه و زبره، گندله، آهن اسفنجی و بریکت است که سالانه حدود ۱۵ میلیون تن از مبـادی مختلف به شرکت به‌صورت ریلـی یا جاده‌ای یا ترکیبی حمل می‌شوند.

مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی فولاد مبارکه در تشریح رکوردهای به‌دست‌آمده گفت: در تیرماه سال جاری با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ضمن هماهنگی با واحدهای مرتبط و پیگیری روزانه حمل ریلی و جاده‌ای از سراسر کشور و رفع موانع موجود در زنجیره ورود مواد اولیه شاهد تحقق رکورد ماهانه حمل به میزان ۴۸۹/۱ میلیون تن مواد اولیه، رکورد حمل ماهانه گندله به میزان ۵۲۲ هزار تن و رکورد حمل روزانه به میزان ۵۷۹۲۵ تن مواد اولیه بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ‌محدودیت‌های حمل گندله از فولاد سنگان که از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه است یکی از چالش‌های جدی در حوزه حمل بوده است که با تدابیر اتخاذ شده در تیرماه شاهد رکورد حمل گندله از فولادسنگان به فولاد مبارکه به میزان حدود ۳۸۰ هزار تن بوده‌ایم که این موضوع علاوه بر تأمین گندله موردنیاز فولاد مبارکه، تحقق برنامه تولید فولادسنگان در سال جاری را به همراه خواهد داشت.

شفیع‌زاده با بیان این که این رکوردها با تلاش تیمی و منسجم همکاران و پیمانکاران ریلی و جاده‌ای ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی و تعامل مؤثر و مستمر با کلیه واحدهای درگیر در فرایندهای برنامه‌ریزی تولید، خرید، حمل و تخلیه مواد اولیه محقق شده است، از واحدهای یاد شده که نقش کلیدی در تحقق رکوردهای یاد شده داشته‌اند صمیمانه قدردانی کرد.

ثبت رکورد جدید با ۲۶۰۰۰ تن افزایش حمل

حبیب‌الله قاسمی، سرپرست حمل مواد اولیه و محصولات نیز در این باره گفت: با استعانت از خداوند متعال و با همت و پیگیری‌های کارکنان واحد حمل مواد اولیه و محصولات، در تیرماه سال ۱۴۰۲ به رکورد حمل ۴۸۹/۱ میلیون تن مواد اولیه اعم از کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی مورد نیاز دست یافتیم. این در حالی است که رکورد حمل قبلی مربوط به اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ و به میزان ۴۶۳/۱ میلیون تن بوده است که ۲۶۰۰۰ تن افزایش حمل را در پی داشته است.

بدون شک ثبت رکوردهای یادشده حاصل حمایت‌های بی‌دریغ معاونت بهره‌برداری، مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی، و مدیریت و کارکنان واحدهای حمل‌ونقل و پشتیبانی، خرید مواد اولیه، امور معادن، گروه فنی حمل‌ونقل و پشتیبانی، برنامه‌ریزی و کنترل تولید، آهن‌سازی، مجتمع فولاد سبا، مالی و حسابداری و پیمانکاران توانمند مجموعه و همچنین پشتیبانی واحدهای داخلی تعمیرگاه لوکوموتیو و سیستم علائم و ارتباطات، راهبری و تعمیرات ریل و ابنیه بوده است که شایسته قدردانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =