• ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
  • کد خبر: 40379
  • readingTime: ۱ دقیقه
دلار

دیروز دلار کانال مهم ۴۹ هزار تومانی را بعد از یک ماه از دست داد. این روند نزولی را برخی معامله‌گران متاثر از سیگنال‌های سیاسی می‌دانند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، بعد از نزدیک به یک ماه قیمت دلار دیروز محدوده مهم حمایتی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومانی را از دست داد. این اسکناس روز گذشته با قیمت ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله‌ شد.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز ۲۵ تیر قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی تغییری نداشت و با رقم ۴۱ هزار و ۲۵۷ تومان ارائه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۰۶ تومان عرضه شد و یک تومان کاهش داشت.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله دیروز یورو در بازار آزاد با قیمت ۵۴ هزار و ۲۸۹ تومان معامله شد و کاهش ۳۰۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی به ۴۶ هزار و ۳۷۷ تومان رسید و ۲۰ تومان افزایش داشت. یوروی حواله نیز با افزایش ۲۰ تومانی با قیمت ۴۲ هزار و ۱۶۱ تومان عرضه شد.

درهم امارات دیروز با رقم ۱۳ هزار و ۶۶۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی نیز قیمت درهم نسبت به آخرین معامله هفته گذشته تغییر نداشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۲ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =