سپاهان - ابها

ژوزه مورایس همچنان خواستار جذب یک بازیکن برای خط دفاع و همچنین پست هافبک دفاعی شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال بار دیگر با خریدهای اسم و رسم دار تیم‌های مدعی قهرمانی همراه بوده است. در این بین سپاهان اصفهان نایب قهرمان فصل گذشته با وجود از دست دادن بازیکنانی نظیر مسعود ریگی، یاسین سلمانی، الویس کامسوبا، عیسی مرادی و کاتاتائو توانست نفراتی همچون رضا اسدی، رضا شکاری، کاوه رضایی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر و علی احمدی را جذب کند.

با این حال ژوزه مورایس همچنان خواستار جذب یک بازیکن برای قلب دفاع و همچنین هافبک دفاعی شده است. این تیم با وجود حضور بازیکنانی همچون محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در دفاع و بازیکنان آینده داری همچون ارشیا سرشوق و محمدجواد حسین نژاد برای خط میانی همچنان دنبال بازیکن باتجربه برای حضور مستمر در ترکیب سپاهان در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.

سپاهان در حالی دنبال بازیکن می‌گردد که همچنان تکلیف جلال‌الدین علی‌محمدی کاپیتان اول تیمش مشخص نیست. او که قراردادش با سپاهان به اتمام رسیده هنوز از سوی باشگاه برای تمدید دعوت نشده است. گفته می‌شود این بازیکن مدنظر باشگاه ذوب آهن قرار دارد و جدایی‌اش از سپاهان قطعی است.

همچنین تکلیف بازیکنانی نظیر محمدرضا حسینی، سبحان پسندیده، حسن شوشتری و امیرمحمد محکم‌کار که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته، به صورت قرضی در سایر تیم‌ها حضور داشتند مشخص نیست.

قرار است مورایس ظرف امروز و فردا نشستی را با محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان برگزار کند تا تکلیف نهایی لیست بازیکنان فصل بیست و سوم لیگ برتر را مشخص کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =