بازدید مدیرعامل آتیه فولاد از توکارنگ

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان گفت: حرکت در مسیر تأمین حداکثری نیاز صنایع داخلی، تحقق اهداف صادراتی و سودآوری پایدار برای سهام‌داران که با اجرای طرح‌های توسعه در محقق خواهد شد؛ از اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی و نقاط قوت این شرکت است.

به گزارش ایراسین، حرکت در مسیر تأمین حداکثری نیاز صنایع داخلی، تحقق اهداف صادراتی و سودآوری پایدار برای سهام‌داران که با اجرای طرح‌های توسعه در محقق خواهد شد؛ از اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی و نقاط قوت این شرکت است.

حامدحسین ولی‌بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان، در بازدید از شرکت توکارنگ فولاد سپاهان و دیدار با مدیرعامل و کارکنان این شرکت، با بیان مطلب فوق گفت: این شرکت از شرکت‌های خوش‌نام در مجموعه فولاد مبارکه و هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان است و امیدواریم اهداف توسعه‌ای این شرکت هرچه سریع‌تر محقق گردد.

تولید محصولات کیفی با رضایت حداکثری مشتریان

در بخش نخست این بازدید، محمد صفائی‌راد، مدیرعامل شرکت توکارنگ فولاد سپاهان، ضمن ارائه گزارشی از اهداف و دستاوردهای این شرکت گفت: توکارنگ با هدف تولید رنگ و انواع پوشش صنعتی، تأمین مواد اولیه موردنیاز صنعت رنگ، اعتلای سطح کیفی محصولات و رسیدن به خودکفایی تأسیس شده و به فعالیت خود ادامه داده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه در مساحتی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع بنا گردیده است، گفت: مقرر است طرح‌های توسعه این شرکت با همین وسعت در مجاورت کارخانه فعلی اجرا گردد.

به گفته صفائی‌راد، انواع محصولات کویل‌کوتینگ، پوشش‌های کف، رزین و پوشش‌های ضدخوردگی و حفاظتی که در صنایع فلزی، تأسیسات ساختمان و راه‌ها، صنایع لوازم‌خانگی و لوازم برقی و الکتریکی به کار می‌روند، از مهم‌ترین محصولات تولیدی این شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت توکارنگ فولاد سپاهان تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت تأمین‌کننده رنگ، پوشش و مواد شیمیایی صنایع فولادی، نظیر شرکت فولاد مبارکه، شرکت فولاد تاراز، هفت الماس، ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، آلومینیوم پارس و گالوانیزه سمنان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صرف هزینه‌های بسیار زیاد در مراحل طراحی و ساخت سازه‌های فلزی و تجهیزات صنعتی، توجه به انتخاب سیستم رنگ مناسب بر اساس شرایط کاربری، رمز پایداری این تجهیزات است و بنا بر اهمیت این موضوع، شرکت توکارنگ فولاد سپاهان، رنگ و پوشش‌های تولیدی خود را که توسط واحد R&D خود طراحی شده، پس از طی مراحل تست‌های آزمایشگاهی و میدانی و اخذ تأییدیه‌های لازم به مشتریان خود عرضه می‌کند.

صفائی‌راد از عرضه محصول رزین پلی‌استر اشباع این شرکت به بازار روسیه خبر داد و گفت: بومی‌سازی مواد شیمیایی صنایع فولادی نظیر کروم ۳ گالوانیزه، آلکالین ویژه ورق رنگی لوازم‌خانگی و آنتی‌اکسیدان خطوط اسیدشویی از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

وی از جلب حداکثری رضایت مشتریان شرکت توکارنگ به‌عنوان یکی دیگر از دستاوردهای ارزشمند این شرکت یاد کرد و گفت: با همت همکاران و تحقیقات و پروژه‌های بهبودی که دائماً در شرکت در جریان است، خوشبختانه توانسته‌ایم با تولید محصولات کیفی رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =