آتیه فولاد

در بازدید مدیرعامل، معاون و مدیران هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان از شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان، مدیرعامل آتیه فولاد معدن پارسیان گفت: مهمترین فعالیت‌های شرکت تأمین مواد اولیه به صورت خام و یا فرآوری شده جهت صنایع فولاد است.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل، معاون و مدیران هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان از شرکت آتیه فولاد معدن پارسیان بازدید کردند و کارگاه های جدید و بهینه سازی خط تولید در کارخانه آتیه فولاد معدن پارسیان راه‌اندازی شد.
محمدعلی توحیدی، مدیرعامل آتیه فولاد معدن پارسیان در ابتدای بازدید در خصوص مهمترین فعالیت های شرکت به تأمین مواد اولیه به صورت خام و یا فرآوری شده جهت صنایع فولاد از جمله: تولید و عرضه پودر میکرونیزه بنتونیت، انواع Cord wire و طراحی و ساخت ماشین تزریق مفتول اشاره کرد.
وی در ادامه توضیحاتی درخصوص فرآیند تولید، توسعه‌های انجام شده و در حال انجام، اقدامات انجام شده پس از خرید کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و ناوگان حمل و نقل و همچنین کارخانه تولید Cord wire و فروش ماشین تزریق وایر ارائه کرد.

در ادامه حامدحسین ولی بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان گفت: با توجه به شرایط تولید در آتیه فولاد معدن پارسیان بررسی طرح‌های مختلف جهت کاهش قیمت تمام شده محصول و همچنین حرکت به سمت خرید و تملیک مجموعه های معدنی باید مدنظر قرار گیرد و یکی از اهداف مهم دیگر، شناسایی بازارهای جدید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =