فولاد هرمزگان

مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت فولاد هرمزگان گفت: در خردادماه امسال این شرکت موفق شد میزان تختال‌های کیفی و بدون عیب سطحی در بازرسی گرم را به میزان ۹۹.۶۵ درصد کل تختال‌های تولیدی محقق سازد.

به گزارش ایراسین، رضا باران پویان مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به فعالیتهای شرکت فولاد هرمزگان در افزایش کیفیت محصول بیان کرد: با تلاش کارکنان به ویژه در بخش‌های بهره‌برداری و کنترل کیفی موفق شدیم در سال مهار تورم و رشد تولید رکورد جدیدی را در کیفیت تختال‌های تولیدی از ابتدای راه‌اندازی کارخانه تاکنون ثبت کنیم.

وی افزود: در خرداد ماه امسال فولاد هرمزگان موفق شد میزان تختال‌های کیفی و بدون عیب سطحی در بازرسی گرم را به میزان ۹۹.۶۵ درصد کل تختال‌های تولیدی محقق سازد. رکورد قبلی به میزان ۹۹.۴۵ درصد بوده که در فروردین ماه ۱۴۰۱ محقق شد.

مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: رشد کیفیت در کنار رشد تولید، اقتصادی بودن و مزیت کارخانه را در مقایسه با رقبای داخلی و به ویژه خارجی افزایش می‌دهد که خوشبختانه در این زمینه شرکت فولاد هرمزگان این مهم را محقق ساخت. عملکرد این شرکت در حوزه‌های کیفیت محصول و نتایج آزمایشگاهی سبب رشد رضایت مشتریان داخلی و خارجی شده است.

باران پویان با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته در خصوص رضایتمندی مشتریان، عنوان کرد: در آخرین ارزیابی صورت گرفته میزان رضایت مشتریان داخلی از کیفیت محصول به میزان ۸۴.۳ درصد رسیده که در مقایسه با سایر رقبا در سطح کشور یکی از بالاترین عملکردها به شمار می‌رود. در بخش صادرات نیز میزان رضایت از کیفیت محصول صادراتی فولاد هرمزگان به میزان ۸۳.۳ درصد محقق شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =