محمد کریمی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان خوبی به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند و خوشحالم که رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.

به گزارش ایراسین، محمد کریمی در حاشیه تمرینات تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه با اشاره به شرایط تمرینی این تیم اصفهانی اظهار داشت: طی روزهای گذشته ما تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم و شرایط تیم، وضعیت مناسبی است. امیدوارم در ادامه هم تمرینات بهتری داشته باشیم و بتوانیم به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعدازظهر دو جلسه تمرینی برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی، چندین بازی‌ تدارکاتی در پیش داریم که امیدوارم تیم را به کیفیت مد نظر برساند.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: طی روزهای گذشته بازیکنان ملی‌پوش هم به اردو اضافه شده‌اند و امیدوارم با پشت سرگذاشتن تمرینات خوب، برای بازی‌های لیگ آماده شویم.

وی درباره وضعیت تیم سپاهان برای فصل آینده افزود: خدا را شکر که شرایط تیم بسیار خوب است و امسال بازیکنان خیلی خوبی به تیم اضافه شده‌اند و بدون شک این بازیکنان باکیفیت، زمینه رشد و بهبود تیم را فراهم می‌کنند.

کریمی پیرامون حضور امسال تیم اصفهانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت آن بیان کرد: امیدوارم روند بهتری داشته باشیم و تیم قدرتمندی برای لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی داشته‌ باشیم.

وی ادامه داد: باشگاه کار خود را با نظرات سرمربی تیم انجام می‌دهد و طی روزهای گذشته بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و مطمئنم که بازیکنان خوب دیگری نیز به تیم اضافه خواهند شد.

هافبک سپاهان درباره پیگیری‌های مداوم هواداران سپاهان برای بسته شدن تیمی باکیفیت خاطرنشان کرد: به خوبی می‌دانم که هواداران سپاهان برای نقل و انتقالات و بهتر بسته شدن تیم دغدغه دارند اما به آنها می‌گویم که با دغدغه‌های باشگاه و سرمربی تیم، خیلی نگران نباشند. هم سرمربی و هم باشگاه پیگیر نقل و انتقالات هستند و اتفاقات خوبی برای سپاهان در جریان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =