• ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر: 39683
  • readingTime: ۱ دقیقه
سامان فلاح

رقابت ۳ باشگاه برای جذب مدافع ملی‌پوش پیکان ادامه دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، سامان فلاح، مدافع پیکان این روزها به یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی لیگ برتر تبدیل شده و ۳ باشگاه استقلال، سپاهان و تراکتور با ارسال نامه‌ای به باشگاهش، خواستار جذب عضو تیم ملی امید و بزرگسالان شده بودند.

پیکان هفته گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای صدور رضایت‌نامه کاپیتان خود صلاح بازیکن و باشگاه را در نظر گرفته و شنیده می‌شود خودروسازان برای انتقال او طبق نظر اعضای هیات مدیره خواستار دریافت مبلغی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان شده‌اند. با این حال، دو باشگاه دیگر لیگ برتری برای جذب فلاح دست به کار شده و پیشنهاداتی به پیکان ارائه کرده‌اند.

با این وجود تلاش‌ باشگاه‌های سپاهان، استقلال و تراکتور برای جذب فلاح همچنان ادامه دار است. آن هم در شرایطی که تغییرات در لیست مدافعان هر سه تیم ادامه دارد. به عنوان مثال، درحالی که استقلال در آستانه معرفی رسمی از آرمین سهرابیان است و تراکتور نیز عارف آقاسی را به عنوان مدافع جدیدش رونمایی کرده، این ۲ تیم همچنان در کنار سپاهان برای به خدمت گرفتن مدافع ملی‌پوش پیکان پیشنهادات و ایده‌های جدیدی ارائه می‌کنند تا هر طور شده، گوی سبقت در جذب فلاح را از حریف بربایند.

حتی ظاهرا دو باشگاه در این راستا مبلغ پیشنهادی خود بابت رضایت‌نامه فلاح را افزایش داده‌اند و یکی از این باشگاه‌ها به مدیران پیکان وعده داده به همراه بخشی از مبلغ رضایتنامه، حداقل یک تا ۲ بازیکن به این تیم تهرانی منتقل کند. باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =